کد خبر : 1255579 | 06 مرداد 1394 ساعت 18:25 | 51.1K بازدید | 3 دیدگاه

آشوبی:نمی دانم چه شد لیگ یکی شدم

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس بعد از 2 سال حضور در لیگ یک بالاخره امسال به لیگ‌برتر آمد تا برای استقلال اهواز بازی کند.

آشوبی:نمی دانم چه شد لیگ یکی شدم
به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی در مورد بازگشتش به لیگ‌برتر گفت: تنها پیشنهاد جدی از لیگ‌برتر از همین تیم استقلال اهواز بود، خیلی دوست داشتم که دوباره به لیگ‌برتر برگردم و بازی کنم. به همین خاطر تصمیم گرفتم امسال در خدمت استقلال اهواز باشم.

او در همین باره ادامه داد: متاسفانه در فوتبال ما بازیکنان براساس شایستگی شان انتخاب نمی‌ شوند و واقعیت این است که فوتبالمان مسیر صحیح دو درستی را طی نمی‌ کند و این شرایط شایسته سالاری را گرفته است. باور کنید در لیگ یک که حضور داشتم بازیکنان بسیار توانایی وجود داشته اند که متاسفانه اجازه دیده شدن به آنها داده نمی‌ شود و نمی‌ دانم علت این امر چیست. روز به روز هم این مساله بدتر می‌ شود. ساختار فوتبالمان سالم نیست اگر ساختار درست باشد، کسی که توانمند باشد در سیستم جای می‌ گیرد. اما متاسفانه در خیلی از موارد کیفیت فنی یک بازیکن مطرح نیست و مسائل دیگر مورد توجه است.

این بازیکن در مورد خیلی ها که می‌ گویند استقلال اهواز از همین الان کاندیدای سقوط است، نظرش را اینگونه بیان کرد: با توجه به فوتبال ما این حرف اصلا منطقی نیست چون فوتبال ما هیچ ساختار و قاعده ای ندارد. درست است که ما کمی دیر تیم مان را بستیم اما دلیل نمی‌ شود موفق نباشیم. اصلی ترین هدف ما ماندن در لیگ‌برتر است، در راس تیم یک مالک از بخش خصوصی قرار دارد. به نظرم تیم بدی نداریم و پس از گذشت مدتی به هماهنگی دست پیدا خواهیم کرد. مهم این است که باتجربه و باهوش عمل کنیم تا این مدت زمانی که از دست دادیم جبران شود.

وقتی از آشوبی سوال شد که می‌ تواند به دوران اوجی که در لیگ‌برتر بازی می‌ کرد یا خیر پاسخ داد: من سال آخری که در لیگ‌برتر بودم یعنی 2 سال پیش هنگامی که از راه‌آهن جدا شدم، شرایط بسیار خوبی داشتم. بیشترین دقایق بازی در راه‌آهن برای من بود و آن سال توانست خیلی خوب گلزنی کنم و پاس گل بدهم اما نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاد که مجبور شدم به لیگ یک بروم اما در حال حاضر با تمام توانم کار می‌ کنم.

وی در پایان در مورد دیدار با صبای قم در هفته ابتدایی لیگ‌برتر افزود: صبای قم مربی ای دارد به نام علی دایی و بنابراین کار کردن مقابل این تیم سخت است ولی با همدلی و اینکه بتوانیم باهوش بازی کنیم، می‌ توانیم از چند هفته اول به سلامت عبور کنیم. خیلی مهم است که ما در اولین بازی شروع خوبی داشته باشیم تا در ادامه روحیه بگیریم.

دیدگاه‌ها