کد خبر : 1255581 | 06 مرداد 1394 ساعت 18:27 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

دفاع مربی استقلال اهوازاز خریدهایش

بختیاری زاده: حتی یک بازیکن سفارشی هم نداریم

سیاوش بختیاری زاده مربی استقلال اهواز عنوان کرد با وجود وقت کمی که داشتیم من تیم خوبی جمع کردم و از تک تک بازیکنانم دفاع می‌ کنم.

بختیاری زاده: حتی یک بازیکن سفارشی هم نداریم
بختیاری زاده به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بعد از حضور آقای ملکی به عنوان مدیر در استقلال اهواز من را به این دلیل انتخاب کرد که از روحیه خاصی برخوردارم وگرنه شاید خیلی از مربی ها از لحاظ فنی از من بالاتر بودند اما حاضر نبودند که ریسک پذیرش تیم در این زمان کوتاه را قبول کنند.

همه از جمع کردن تیم در 12 رو تعجب کردند

همانطور که شما گفتید بحث واگذاری متاسفانه خیلی طول کشید اما مهندس ملکی با سعه صدر همه مراحل را سپری کرد، آقای طالقانی هم به عنوان هیات فوتبال استان و همچنین آقای علی طرفی به عنوان مسوولین استان کمک کردند که ما این کار سخت را به مدت 12 روز پشت سر بگذاریم. خیلی ها توقع نداشتند که ما در عرض چند روز بتوانیم این کار بزرگ را انجام دهیم. من روز بازیکنان بومی خوزستان تمرکز کرده ام و خوشبختانه توانستم تیم خوبی جمع کنم. با شروع مسابقات شما می‌ بینید که ما چطور در این زمان کم توانستیم، تیم خوبی را تدارک ببینیم.

در پنالتی ها رکورد دایی را زدم

من بسیار به استقلال اهواز امیدوار هستم همانطور که گفتم خصوصیات روحی و اخلاقی من باعث شد که آقای ملکی من را به عنوان سرمربی اهواز انتخاب کند چون همانطور که می‌ دانید من رکورددار پنالتی زدن در ایران هستم و حتی آقای دایی که رکورددار گل زدن در جهان است، در پنالتی ها به من نمی‌ رسد. من در لیگ قدس 30 پنالتی و در لیگ آزادگان 35 پنالتی به ثمر رساندم. از لحاظ اخلاقی هم یک چنین خصوصیاتی دارم که می‌توانم در دقیقه 90 پشت ضربه پنالتی بایستم و استقلال اهواز را قبول و به نتیجه برسانم.

از تک تک بازیکنانی که به استقلال اهواز آورده ام دفاع می‌ کنم

شما در مورد علت جذب بازیکنانی مثل ریکانی، برادران میردورقی و همچنین حسینی پرسیدید باید در این مورد بگویم که ریکانی جوان اول خوزستان است، با پایه های فولاد کار کرده، در نفت آبادان سابقه دارد ولی متاسفانه به چشم نیامده است. برادران میردورقی اصالتا اهوازی هستند لطفا انگ غیربومی به آنها نزنید. همین چند دقیقه پیش فرهاد کاظمی التماس دعا داشت که من مبین میردورقی را به تیم آنها بفرستم که البته خود مبین هم علاقه ای به بازی کردن در تهران ندارد. در مورد حسینی هم که گفتید در 10 روزی که در کنار تیم بوده، شایستگی های خودش را در سمت چپ نشان داده است. اینطور نیست که ما بخواهیم بازیکنان بیرون مانده یا بی نام و نشان را به استقلال اهواز بیاوریم. من از تک تک آنها دفاع می‌ کنم و شما مطمئن باشید که بی جهت نیست که سیاوش بختیاری زاده برای هدایت استقلال اهواز دیده می‌ شود و اولین بازی ما مقابل صبا در قم برگزار خواهد شد که ما می‌ توانیم به پابوس حضرت معصومه برویم. با توجه به اینکه 15 تیم از رقبای ما در ترکیه اردو زده اند، ما توانستیم محمد غلامی بهترین مهاجم لیگ را جذب کنیم.

ملکی از من خواست استقلال اهواز را حفظ کنم

شما از من می‌ پرسید که چطور می‌ گویم محمد غلامی بهترین مهاجم لیگ است، باید بگویم مربیگری سلیقه ای است. به عقیده من بالاتر از غلامی در ایران و آسیا نداریم. البته من برای نظر بقیه هم احترام قائل هستم. خوشبختانه مسوولین باشگاه در مورد هدفگذاری فصل آینده فشار قهرمانی را از روی ما برداشتند و اعلام کردند سال دوم و سوم نیم نگاهی به بالای جدول داشته باشیم و در این فصل تنها استقلال اهواز را حفظ کنیم.

دوست داشتم با یاوری کار کنم

آقای یاوری خیلی مدت کمی در اهواز بود، ایشان بزرگ فوتبال است. روزی که او به اهواز آمد من کلی ذوق کردم که می‌ توانم از تجربیاتش استفاده کنم اما ایشان با توجه به اینکه تیم به آقای ملکی واگذار شده بود، نماند در حالی که خود من دوست داشتم با ایشان کار کنم.

فقط در تمرینات استقلال اهواز 5 هزار نفر شرکت می‌ کنند

در مورد هوادارها باید بگویم که کاش می‌ شد تصویری از 3 روز تمرین ما منتشر شود در حالی که سال گذشته لیگ ما حقیرانه برگزار شد و در استادیوم صدهزار نفر آزادی برای دو تیم پرسپولیس و استقلال زمانی که تنها 5 هزار نفر تماشاچی می‌ آمد، همه خوشحالی می‌ کردند در 3 روز تمرین استقلال اهواز در هر تمرین 5 هزار تماشاگر شرکت می‌ کرد این مساله هم کار ما را سخت کرد، هم من و بازیکنانم را ذوق زده کرد. من دست تک تک آنها را می‌ بوسم و به آنها قول می‌ دهم که از شرمندگی شان با نتایج خوب بیرون بیایم.

دیدگاه‌ها