کد خبر : 1255583 | 06 مرداد 1394 ساعت 18:31 | 166.8K بازدید | 2 دیدگاه

دست رد به پیشنهادهای داخلی

هدف انصاری فرد: ماجراجویی در اروپا

کریم انصاری فرد در فصل نقل و انتقالات از قریب به اتفاق تیمهای لیگ برتری پیشنهاد داشت اما ترجیح داد به هیچکدام پاسخ مثبت ندهد.

هدف انصاری فرد: ماجراجویی در اروپا
به گزارش" ورزش سه " کریم انصاری فرد بعد از یک فصل حضور در اوساسونا از این تیم جدا شد تا فوتبال خود را در تیمی جدید دنبال کند. انصاری فرد از تیمهای قطری و البته چند باشگاه مشهور ایرانی پیشنهادهایی دریافت کرد اما ترجیح داد با تیمی قرارداد امضا نکند و به حضورش در فوتبال اروپا ادامه بدهد.

انصاری فرد از جمله بازیکنانی بود که علاقه داشت تا فصل نقل و انتقالات به پایان برسد. او دوست نداشت تا به پیشنهاد تیمها پاسخ منفی بدهد و به مربیان مورد علاقه اش :« نه » بگوید. به همین دلیل و با پایان فصل نقل و انتقالات، با خیالی آسوده پیگیر برنامه هایش است تا به ماجراجویی در فوتبال اروپا ادامه بدهد.

انصاری فرد البته تمرینات اختصاصی را دنبال می کند تا از آمادگی دور نماند. او که به پیشنهادهای قطری اش هم پاسخ منفی داده، هم اکنون یک تیم از یونان و یک تیم از نروژ را خواهان خود می بیند اما به این پیشنهادها نیز پاسخی نداده است. به نظر می رسد انصاری فرد منتظر دریافت پیشنهادی بهتر از لیگی معتبرتر است تا تیم آینده خود را در اروپا انتخاب کند.

دیدگاه‌ها