کد خبر : 1255593 | 06 مرداد 1394 ساعت 18:30 | 66.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پاسخ ونگر به کنایه ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو در آخرین مصاحبه خود به خریدهای گرانقیمت آرسنال در دو سه فصل اخیر کنایه زده بود.

پاسخ ونگر به کنایه ژوزه مورینیو
به گزارش "ورزش سه"، این کنایه، واکنشی بود به اظهارنظر اخیر آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال. ونگر در مصاحبه ای گفته بود که در طول چند سال اخیر، قهرمان شدن آرسنال در لیگ برتر غیرممکن بوده است. مورینیو نیز که به همراه چلسی قهرمانی لیگ برتر فصل گذشته را جشن گرفت، با کنایه نسبت به مصاحبه ونگر واکنش نشان داد.

او گفت:" اگر میزان هزینه باشگاه‌ها در طول سه یا چهار فصل اخیر را بررسی کنید، احتمالا به یک مورد عجیب بر خواهید خورد. با یک ماشین حساب، محاسبه کنید. این یکی از آسان ترین کارهای ممکن است. اگر می‌خواهید صادق باشید، محاسبه ی چنین چیزی برای مربی یا روزنامه‌نگار، آسان ترین کار ممکن است. آرسنال دروازه بان فوق‌العاده ای خریده و پست بسیار مهمی را تقویت کرده است. اگر هزینه خرید مسوت اوزیل، سانچز، چنبرز و دبوشی را محاسبه کنید، با یک نتیجه عجیب روبرو خواهید شد."

ونگر نیز امروز در پاسخ به کنایه مورینیو چنین گفت:" روزی به بازیکنانی که در آرسنال پرورش داده ام نگاه کرده و با هزینه هایی که برای خرید بازیکنان جدید کرده ام مقایسه خواهید کرد؛ سپس به نتایج شگفت انگیزی می رسید. همین الان بسیاری مرا سرزنش می کنند که چرا آنقدرها که باید، برای خرید بازیکن هزینه نمی کنم . قضاوت در این زمینه بر عهده دیگران."

دیدگاه‌ها