کد خبر : 1255597 | 06 مرداد 1394 ساعت 19:45 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان بائرمن ایتالیا را شکست دادند

تیم ملی بسکتبال ایران دردومین بازی خود در تورنمنت اطلس اسپرت چین مقابل ایتالیا به برتری رسید.

شاگردان بائرمن ایتالیا را شکست دادند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین بازی خود در تورنمنت اطلس اسپرت چین از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف ایتالیا رفت.

درک بائرمن سرمربی آلمانی تیم ملی برای این مسابقه تیمش را با ترکیب محمد حسن‌زاده، آرمان زنگنه، آرن داوودی، محمد جمشیدی و حامد آفاق به میدان فرستاد.

ملی پوشان کشورمان که در دیدار نخست مقابل چین نتیجه را واگذار کرده بودند در این بازی کوارتر نخست مسابقه 21 بر 18 واگذار کرد.

در کوارتر دوم تا دقایق پایانی ایتالیایی‌ها پیش بودند و سوت های داوران چینی نیز صدای بائرمن را نیز درآورده بود، اما در نهایت نیمه نخست با حساب 35 بر 34 به سود ملی پوشان کشورمان خاتمه یافت. ایتالیایی‌ها یکی دو بازیکن تبعه نیز در ترکیب خود استفاده می‌کنند.

کوارتر سوم با برتری تیم کشورمان همراه بود. شاگردان بائرمن با هماهنگ تر شدن، بازی را در اختیار گرفتند و با پرتاب‌های سه امتیازی خوب یخچالی و کامرانی توانستند اختلاف را افزایش دهند و کوارتر سوم با حساب 61 بر 55 به سود ایران خاتمه یافت.

10 دقیقه پایانی نیز برتری از آن ملی پوشان بود و اختلاف 6، 7 امتیازی خود را تا ثانیه های پایانی حفظ کردند و در نهایت 81 بر 75 به برتری رسیدند.

ملی پوشان کشورمان با این برد دوم گروه شدند و فردا به مصاف اسلواکی می‌روند. چینیی‌ها امروز با برتری مقابل اسلواکی و کسب دومین برد صدرنشین گروه شدند.

دیدگاه‌ها