کد خبر : 1255625 | 06 مرداد 1394 ساعت 22:56 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

دنیامالی: گفتم که پاسخ بهشتی را ندهند

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: با وجود بی‌اخلاقی‌هایی که داریوش بهشتی انجام داده بود، وارد حاشیه نشویم و به همکارانم گفتم که پاسخ اظهارات او را ندهند.

دنیامالی: گفتم که پاسخ بهشتی را ندهند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، احمد دنیامالی در مورد آخرین وضعیت مالیکت داریوش بهشتی گفت: بهشتی تا پایان امروز (سه‌شنبه) فرصت داشت تا به تعهداتش عمل کند و پولی را که توافق شده بود را به حساب باشگاه واریز کند اما این کار از سوی وی صورت نگرفت. با این شرایط تصمیم گرفتیم که خودمان تیم را اداره کرده و فردا نیز مبلغی را به حساب باشگاه واریز خواهیم کرد.

وی افزود: در اولین فرصت متناسب با شرایط ویژه برای واگذاری باشگاه ملوان اعلام آمادگی خواهیم کرد. ضمن اینکه برای واگذاری باشگاه استعلام چهارگانه از مراجع ذی‌ربط، احراز شرایط و... را خواهیم گرفت و تصمیمی برای ملوان می‌گیریم که به سود این تیم باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان در خصوص اینکه بهشتی گفته بود که در قراردادها تغییراتی صورت گرفته و او حق امضا نداشته است، گفت: نه تنها با بهشتی، بلکه با سایر افرادی که برای واگذاری باشگاه صحبت کرده بودیم، توافق کرده بودیم که باید 4 میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز کنند و اگر این اتفاق نیفتد مسئولیتی نخواهد داشت. ما خودمان مدیرعاملی را به بهشتی سپردیم و گفتیم که با واریز این مبلغ می‌تواند کارش را آغاز کند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

دنیامالی ادامه داد: برخی از بازیکنان ملوان از سال گذشته طلب داشته و امسال نیز پولی نگرفته بودند و باید دنبال راهکاری می‌بودیم تا بخشی از مطالبات آنها را در آستانه بازی نخست در لیگ برتر پرداخت کنیم. به همین دلیل فردا (چهارشنبه) مبلغی را به حساب باشگاه واریز خواهیم کرد.

وی با اشاره به مصاحبه‌های بهشتی عنوان کرد: سعی کردیم با وجود بی‌اخلاقی‌هایی که بهشتی انجام داده بود، وارد حاشیه نشویم و به همکارانم گفتم که پاسخ اظهارات او را ندهند. ما طبق قانون رفتار می‌کنیم و فردا در بیانیه‌ای موضوع خود را اعلام خواهیم کرد.

رئیس هئیت مدیره ملوان در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی به دلیل نامشخص بودن مالکیت باشگاه، قراردادش را با ملوان ثبت نکرده است، گفت: ابتدا باید از قلعه‌نویی تشکر کنم که بدون دریافت یک ریال کارش را در ملوان آغاز کرد و با مدیریت خود کاری کرد که تیم بدون حاشیه‌ باشد. از طرفی مشکلی برای ثبت قرارداد قلعه‌نوی نداریم و شب گذشته با او صبحت کردم تا کارش را انجام دهد.

دنیامالی در خاتمه عنوان تصریح کرد: در شرایط فعلی، پیشگاه هادیان مدیراجرایی باشگاه خواهد بود تا کارها روال خود را طی کند.

دیدگاه‌ها