کد خبر : 1255650 | 07 مرداد 1394 ساعت 08:36 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

اگر به اردو دعوت شوم آمادگی‌ام را نشان می‌دهم

نوروزی: از انتخابی هم آماده‌تر هستم

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: اگر به اردوی تیم ملی دعوت شوم میزان آمادگی‌ام را به مربیان نشان خواهم داد چراکه از همان روز بعد از انتخابی تمریناتم را از سر گرفتم.

نوروزی: از انتخابی هم آماده‌تر هستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس امید نوروزی، درباره شرایطش بعد از انتخابی تیم ملی و اینکه آیا تمریناتش را پیگیری می‌کند یا نه گفت: با وجود شرایطی که در انتخابی تیم ملی رقم خورد، از همان روز بعد از انتخابی تمرین را رها نکردم و با توجه به عدم دعوت به تیم ملی تمریناتم را شخصا پیگیری کردم.

وی ادامه داد: از شرایط آمادگی به دور نیستم و اگر به اردوی تیم ملی دعوت شوم میزان آمادگی‌ام را به مربیان نشان خواهم داد چون تنها به هدفم، یعنی دومین مدال المپیک فکر می‌کنم. حتی می‌توانم بگویم به مراتب از میزان آمادگی‌ای که در مسابقات انتخابی دارم آماده‌تر هستم.

دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک درباره نتایج نمایندگان ایران در تورنمنت لهستان گفت: خیلی پیگیر نتایج نبودم، اما فکر کنم از بین مدعیان وزن 66 کیلوگرم تنها آدام کوراک و فرانک استابلر که سال گذشته در مسابقات جهانی براحتی او را شکست داده بودم حضور داشتند.

نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط حضور در اردوی تیم ملی را دارد یا نه، گفت: اگر مسئولان فدراسیون کشتی، شورای فنی و کادرفنی صلاح بدانند مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم و حاضرم با حضور در اردوها به نفراتی که برای مسابقات جهانی آماده می‌شوند کمک کنم.

وی درباره آموزش کشتی‌گیران نوجوان و نونهال استان فارس در مدت محرومیتش گفت: تجربه بسیار خوب و لذت بخشی بود و تا به حال چنین حسی را تجربه نکرده بودم. امیدوارم تا جایی‌که می‌توانم تجربیات و اندوخته‌هایم را در اختیار کشتی‌گیران جوان و نونهال استان و کشورم قرار دهم چراکه اینها آینده‌های کشتی کشور هستند.

بعد از عملکرد ضعیف نمایندگان وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در تورنمنت لهستان این پیشنهاد مطرح شد تا بار دیگر از امید نوروزی برای دعوت به تیم ملی اقدام شود، اما برخی از اعضای شورای فنی با بیان اینکه نوروزی تمرینات را رها کرده است و از شرایط آمادگی وی اطلاعی نداریم این موضوع را منتفی دانستند.

در هر صورت به نظر می‌رسد با توجه به شرایط موجود و برای حفظ این سرمایه کشتی و با توجه به اینکه نوروزی از رفتارش پشیمان است و به نظر می‌رسد متنبه شده باشد شاید بتوان با توجه به افتخاراتی که برای کشورمان کسب کرده‌است کمی با اغماض به این موضوع نگریسته شود و فرصتی دوباره در اختیار نوروزی در جهت منافع ملی قرار گیرد.

بعد از اتفاقاتی که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در دیدار وزن 66 کیلوگرم بین نوروزی و زیدوند پیش آمد و درگیری‌های ایجاد شده، با رای کمیته انضباطی نوروزی باید به مدت 6 هفته، حداکثر طی مدت 6 ماه با حضور در استان‌های مستعد کشتی فرنگی کشور (بنا به تشخیص فدراسیون)، با مربیان ذیربط آن استان، برای آموزش کشتی فرنگی به کشتی‌گیران با استعداد نوجوان و نونهال آن استان ذیربط، همراهی و همکاری کند.


دیدگاه‌ها