کد خبر : 1255660 | 07 مرداد 1394 ساعت 09:01 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

از قرعه‌کشی راضی هستیم

خوروش: بازی مقابل تیم‌های جوان سخت‌تر است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنان جوان از رویارویی مقابل قهرمان فصل گذشته دارند، بازی کردن مقابل این تیم‌ها بسیار دشوارتر از بازی مقابل تیم‌های دیگر است.

خوروش: بازی مقابل تیم‌های جوان سخت‌تر است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر رسول خوروش با اشاره به بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: تیم استقلال خوزستان، یکی از تیم‌های جوان و خوب لیگ برتر به شمار می‌رود که در هفته‌های گذشته بازیکنان بسیار خوب و نیروهای جوانی را به خدمت گرفته است.

وی افزود: بر اساس اطلاعاتی که از این تیم داریم، بازیکنان استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران نیز بازی بسیار خوبی انجام داده و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان داشت: بازی کردن مقابل تیم‌های جوان نظیر استقلال خوزستان خیلی مشکل است زیرا آنها بازیکنان جوانی دارند و آنها مقابل سپاهان یعنی قهرمان لیگ بازی کنند و این موضوع انگیزه بسیاری برای آنها ایجاد می‌کنند.

وی افزود: این بازیکنان به هر نحوی می‌خواهند خودشان را نشان دهند و با توجه به قهرمانی فصل گذشته تیم، امسال کار بسیار ویسختی در لیگ برتر داریم.

خوروش پیرامون قرعه سپاهان در مسابقات لیگ برتر و دشواری آن بیان داشت: به هر حال در قرعه‌کشی برخی مسائل به نفع تیم‌ها و برخی از آنها به ضرر تیم‌ها است اما نه می‌شود از قرعه‌کشی ایراد گرفت و نه از آن خوشحال بود.

وی افزود: در قرعه‌کشی شانس هم مهم است اما قرعه ما امسال چندان بد نبوده و از آن راضی هستیم بنابراین تلاش خود را برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها به کار می‌گیریم.

سرپرست سپاهان به قهرمانی فصل گذشته تیمش اشاره کرد و افزود: امسال باید همه تلاش خود را در شروع فصل انجام دهیم تا در پایان فصل دیگر با مشکلی برای قهرمانی در لحظه‌های آخر لیگ مواجه نشویم.

دیدگاه‌ها