کد خبر : 1255665 | 07 مرداد 1394 ساعت 09:19 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی بسیاری از مشکلات ملوان را رفع می‌کند

شجاعی: برای قهرمانی تلاش میکنیم

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان گفت: حضور امیر قلعه‌نویی در تیم فوتبال ملوان بندر انزلی، بسیاری از مشکلات این تیم را رفع می‌کند و ما کار دشواری مقابل آن در پیش داریم.

شجاعی: برای قهرمانی تلاش میکنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر علی شجاعی با اشاره به بازی هفته نخست تیمش مقابل ملوان بندر انزلی و شرایط این مسابقه اظهار داشت: قلعه‌نویی سرمربی تیم ملوان به شمار می‌رود و او مربی بزرگی است که تیم را جمع و جور کرده و به نظر من بازیکنان حتی اگر مشکلی داشته باشند، به احترام قلعه‌نویی از آن چشم‌پوشی می‌کنند.

وی درباره شرایط فنی این بازی ادامه داد: ملوان تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و دارای کادر فنی بسیار خوب و حرفه‌ای است.

سرپرست ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: بدون شک آنها قوی مقابل ذوب‌آهن ظاهر می‌شوند اما تیم ما نیز در سال گذشته قهرمان جام حذفی و چهارم لیگ برتر شده و بازی خوبی مقابل ملوان انجام دهیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی پیرامون مصدومیت بازیکنان تیمش برای این بازی افزود: در این مسابقه مصدوم خاصی نداریم اما دانیال اسماعیلی‌فر از گذشته مصدوم بوده و تلاش می‌کنیم که او را در هفته نخست لیگ برتر راهی میدان کنیم.

شجاعی به فصل گذشته لیگ برتر و روند نتیجه‌گیری تیمش اشاره کرد و اظهار داشت: امسال می‌خواهیم که از ابتدای لیگ برتر عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم تا در پایان فصل قهرمانی لیگ را ازآن خود کنیم.

دیدگاه‌ها