کد خبر : 1255666 | 07 مرداد 1394 ساعت 09:22 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

عمیدی: به کسب سهمیه المپیک امیدوارم

امید عمیدی با کسب دو مدال از دو رویداد اخیری که شرکت کرده است به کسب سهمیه المپیک امیدوارتر شده است.

عمیدی: به کسب سهمیه المپیک امیدوارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا تکواندوکار وزن 87 - کیلوگرم، درباره کسب مدال نقره تورنمنت آزاد کره جنوبی، اظها‌ر کرد: در هر وزن ر‌قا‌بتهای اوپن نزدیک به 10 نفر از تکواندوکاران کره‌ای شرکت کرده بودند. برخی از کره‌ای ها که نمی‌توانستند از ملی‌پوشان ایران امتیاز بگیرند حتی باعث مصدومیت جزئی ملی‌پوشان هم شدند که باعث شد سطح کارایی تکواندوکاران کم شود. من هم با چهار کره‌ای بازی کردم که آنها را شکست دادم، اما در نهایت در دیدار فینال با دو اشتباه کوچکی که انجام دادم امتیاز از دست دادم و در حالی که در پایان راند دوم جلو بودم، اما در راند سوم نتیجه‌ را واگذار کردم.

وی با اشاره به کسب 32 امتیاز از دو رویداد اخیر، ا‌ضافه‌ کرد‌: در مسابقات دانشجویان جهان با مدال طلایی که کسب کردم 20 امتیاز به دست آوردم. با مدال نقره اوپن کره نیز 12 امتیاز در سبد امتیازاتم ذخیره کردم. با گرفتن این امتیازها به کسب سهمیه المپیک امیدوارتر شدم.

عمیدی ا‌دا‌مه‌ داد: من نمی‌توانم به دلیل فشردگی مبارزه‌ای که داشتم در گرندپری روسیه که اواخر مرداد ماه برگزار می‌شود شرکت کنم، اما سعی دارم برای گرند پری بعدی که در ترکیه هست آمادگی لازم را به دست آورم و بهترین نتیجه‌ ممکن را بگیرم تا بتوانم جواب اعتماد مربیانم را بدهم.

ملی‌پوش تکواندو با تاکید بر این که از حضور در کشور کره جنوبی خسته شده است و تمایل دارد به ایران برگردد، خاطر‌ نشان کرد: از اواسط تیر ماه به دلیل حضور در ر‌قا‌بتهای یونیورسیاد در کشور کره هستم. دوست دارم هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر به ایران برگردم. ماندن در کره بسیار سخت است و از حضور در این کشور خسته شدم ، زیرا مردم کره جنوبی انگلیسی بلد نیستند و ما هم نمی توانیم به زبان کره‌ای صحبت کنیم و در بیشتر مواقع با کره‌ای‌ها با ایما و اشاره حرف می‌زنیم!

عمیدی در پایان گفت: امیدوارم بعد از بازگشت به ایران بتوانم مدتی استراحت کنم و البته در این مورد کادر فنی باید تصمیم بگیرد. من هم تابع تصمیم مربیان هستم.

دیدگاه‌ها