کد خبر : 1255667 | 07 مرداد 1394 ساعت 09:31 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

دبیر فدراسیون اسکی:

برای میزبانی جام‌جهانی آماده هستیم

دبیر فدراسیون اسکی می‌گوید پیست بین‌المللی دیزین تمامی شرایط لازم را برای میزبانی رقابت‌های اسکی روی چمن دارد و ایران یکی از بهترین میزبانی‌ها را در این رقابت‌ها خواهد داشت.

برای میزبانی جام‌جهانی آماده هستیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا علی‌عمران سولقانی، در مورد آخرین شرایط ایران برای میزبانی رقابت‌های جام‌جهانی اسکی چمن اظهار کرد: همه بخش‌ها برای میزبانی مناسب ایران برای جام‌جهانی اسکی چمن آماده هستند و مطمئن باشید بهترین میزبانی را از اسکی بازان کشورهای دیگر می‌کنیم.

او ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها علاوه بر ایران، اسکی بازان 5 کشور به ایران سفر می‌کنند و امکانات خوبی را برای میزبانی از آنها مهیا کرده‌ایم. جام‌جهانی اسکی چمن یکی از مهم‌ترین رویدادهای تقویم فدراسیون جهانی است و میزبانی این رقابت‌ها یک اتفاق ویژه برای ورزش ایران به شمار می‌آید.

دبیر فدراسیون اسکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد شرایط ملی‌پوشان اسکی ایران نیز گفت: تمامی امکانات و شرایط برای آماده‌سازی ملی‌پوشان ایران مهیا شده و سرمربی تیم نیز از وضعیت اسکی بازان رضایت دارد.

سولقانی افزود: برگزاری رقابت‌های لیگ و انتخابی تیم ملی، یک امتحان خوب پیش از میزبانی رقابت‌های جام‌جهانی در پیست دیزین بود که به خوبی از عهده آن برآمدیم. این پیست در حال حاضر شرایط بسیار مناسبی برای میزبانی از اسکی بازان کشورهای مختلف برای این رقابت‌ها دارد.

او با بیان اینکه ملی‌پوشان توانایی بالایی برای کسب نتایج درخشان در اسکی چمن دارند، گفت: ایران همواره یکی از کشورهای مطرح در اسکی چمن بوده و در این رقابت‌ها نیز یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال هستیم.

دبیر فدراسیون اسکی در پایان اضافه کرد: رایزنی‌هایی را برای پخش زنده این رقابت‌ها با صدا و سیما انجام داده‌ایم و قرار است جام‌جهانی اسکی چمن به صورت زنده از تلوزیون پخش شود.

دیدگاه‌ها