کد خبر : 1255689 | 07 مرداد 1394 ساعت 10:31 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌آرا: فنی‌ترین بوکسور مسابقه با اوکراین شدم

فروتن گل‌آرا می‌گوید در جریان دیدار تدارکاتی تیم ملی با اوکراین به ‌عنوان فنی‌ترین بوکسور این رقابت شناخته شده است.

گل‌آرا: فنی‌ترین بوکسور مسابقه با اوکراین شدم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بوکسور وزن 60 کیلوگرم تیم ملی با اعلام این مطلب، گفت: در آخرین روز حضور تیم ملی در خرسون اوکراین، یک بازی دوستانه بین دو تیم انجام شد که در نهایت با نتیجه‌ی 6 بر 4 مغلوب تیم میزبان شدیم. خوشبختانه من در مبارزه‌ام سه بر صفر به پیروزی رسیدم و همچنین به عنوان فنی‌ترین بوکسور این دیدار شناخته شدم. اردوی اوکراین اردوی پرثمر و قابل قبولی بود که امیدوارم باز هم اردوهایی در همین سطح و بالاتر از آن را با تیم ملی تجربه کنم.

گل‌آرا درباره‌ی ترکیب تیم ملی اوکراین در این دیدار اظهار کرد: تیم ملی اوکراین سابقه‌ی قهرمانی جهان را در کارنامه‌ی خود دارد و در اروپا نیز به عنوان یک تیم صاحب سبک و ادعا شناخته می‌شود. تیم اوکراین در این دیدار بوکسورهای جوان و خوش‌آتیه‌ای را به مصاف تیم ملی ایران فرستاده و تعدادی از نفرات اصلی خود را هم به این جمع اضافه کرده بود و در مجموع با ترکیب قدرتمندی در برابر ملی‌پوشان ایرانی قرار گرفت که در نهایت نیز پیروز این رقابت شد.

او با اشاره به از سرگیری تمرینات تیم ملی در تهران به قصد آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، گفت: از روزهای آتی اردوی تیم ملی در تهران آغاز خواهد شد و من نیز در کنار سایر اعضای تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده خواهم ساخت. امیدوارم در این میان مسئولان تیم ملی اوکراین نیز به گفته‌ی خود عمل کنند و پیش از آغاز رقابتهای تایلند، به تهران بیایند تا اردوی مشترک مجددی را با آنها برگزار کنیم.

لژیونر ایران در سری رقابتهای بوکس ‌WSB درباره‌ی وضعیت حضورش در این تورنمنت باشگاهی جهان، گفت: بعد از حضورم در تورنمنت بین‌المللی بوکس اسلواکی به همراه تیم ملی، مورد توجه مسئولان باشگاه اوتامانس اوکراین قرار گرفتم و آنها نیز با ارسال نامه‌ای، از من برای حضور در این رقابتها به همراه تیمشان دعوت کردند. هنوز درباره‌ی قراردادم با این تیم صحبت چندانی نکرده‌ام و احتمالاً از اواخر آبان ماه در ترکیب این تیم قرار خواهم گرفت و خود را برای مسابقات WSB آماده خواهم ساخت.

گل‌آرا در پایان با بیان اینکه در طول دوران ورزشی‌اش تنها از کمکهای اسپانسر شخصی خودش بهره‌مند بوده است، گفت: مسئولان ورزش کرمانشاه حتی یک ریال هم به من کمک نکرده‌اند. نه تماسی می‌گیرند، نه از حال و وضعیت ورزشکاران استان اطلاعی دارند. برای من توجه یا بی‌توجهی آنها اهمیت چندانی ندارد. من با کمکهای اسپانسر شخصی خودم به وظیفه‌ام که همان بالا بردن پرچم ایران در هر مسابقه‌ای است، عمل می‌کنم. من تمام تلاشم را خواهم کرد تا آنچه برعهده دارم به بهترین شکل انجام دهم. ولی امیدوارم مسئولان ورزش استان نیز به وظایف و مسئولیتهای خودشان عمل کنند.


دیدگاه‌ها