کد خبر : 1255696 | 07 مرداد 1394 ساعت 10:34 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل بازیکنان تیم ملی بسکتبال

استفاده از توپ‎های جدید در تورنمنت اطلس اسپورت که کمی لیز هستند، برای بازیکنان همه تیم‎های شرکت کننده و از جمله تیم ملی ایران مشکل‎ساز شده است.

مشکل بازیکنان تیم ملی بسکتبال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، یکی از ویژگی‏‌های اولین دوره تورنمنت اطلس اسپرت که در سوژو چین درحال پیگیری است، استفاده از توپ‎های جدید است. این توپ‎ها کمی لیز هستند و نیاز است تمرین زیادی برای استفاده از آنها شود. بازیکنان همه تیم‎های شرکت‏‎کننده در تورنمنت اطلس اسپورت و از جمله تیم ملی ایران به هنگام استفاده از این توپ‎ها با مشکلات زیادی روبرو شده‎اند هر چند که سعی کردند با تمرین بیشتر مشکل را حل کنند.

تورنمنت بین‎المللی اطلس اسپورت که از روز دوشنبه آغاز شده تا ۱۰ مردادماه پیگیری خواهد شد. تیم ملی بسکتبال طی دو روز گذشته مقابل تیم‎های دوم چین و تیم ملی ایتالیا به میدان رفت و امروز نیز برابر اسلواکی صف آرایی خواهد کرد.

برای برگزاری هر یک از دو دیدار مقابل چین و ایتالیا، بنا به تصمیم سرمربی تیم ملی چهار بازیکن از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شدند. میثم میرزایی، محمد جمشیدی، سجاد مشایخی و جواد داوری در دیدار اول و صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، فرید اصلانی و سعید داورپناه در دیدار دوم خارج از ترکیب دوازده نفره تیم ملی ایران بودند. این بازیکن همزمان با برگزاری دیدار تیم ملی، زیر نظر هادی زال‎زاده تمرین وزنه و بدنسازی انجام دادند.

مسئولان هتل کستل که تیم ملی ایران هم در آن اقامت دارد، برای رضایت کاروان ایران سالن غذاخوری مجزایی با غذاهای حلال برای بسکتبالیست‌ها در نظر گرفته‌اند.هر چند بعضی از بازیکنان مسلمان سایر تیم‌های حاضر هم برای صرف این غذاها به سالن ایران مراجعه می‌کنند.

دیدگاه‌ها