کد خبر : 1255697 | 07 مرداد 1394 ساعت 10:36 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

باورمن: کارم برای انتخاب ترکیب سخت‎تر می‎شود

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت که هرچه شناختش از بازیکنان بیشتر و کامل‎تر می‎شود، کارش برای انتخاب دوازده نفر نهایی جهت حضور در جام ملت‎های آسیا سخت‎تر خواهد شد.

باورمن: کارم برای انتخاب ترکیب سخت‎تر می‎شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، در ادامه اولین تورنمنت بین المللی اطلس اسپورت چین، تیم ملی بسکتبال روز گذشته مقابل ایتالیا به برتری ۸۱ بر ۷۵ دست یافت در حالیکه در روز نخست مسابقات مغلوب تیم دوم چین شده بود.

پس از دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ایتالیا، درک باورمن، سرمربی تیم ملی کشورمان در مورد عملکرد شاگردانش در این بازی و همچنین دیدار برابر چین گفت: به عنوان سرمربی هیچوقت راضی نیستم ولی بازیکنان نسبت به دیدار برابر چین بهتر کار کردند و یک قدم به سمت مسیر صحیح گام برداشتند.

وی با اشاره به کنار گذاشتن چهار بازیکن از ترکیب اعزامی تیم ملی پیش از هر دیدار یادآور شد: در هر تمرین و مسابقه سعی می‎کنم میزان شناختم از بازیکنانبیشترشود طوریکه کارم برای حذف نفرات و اینکه چه کسانی ۱۲ نفر نهایی برای جام ملت‎ها باشد سخت و سخت‎تر می‎شود. چون همه بازیکنان کارشان را به بهترین نحو انجام می‌دهند و تلاش بسیاری برای بهتر شدن می‌کنند. البته در اردوی آلمان فکر می‌کنم به آنچه می‌خواهم، می‎رسم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشتن صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی برای دیدار برابر ایتالیا نیزگفت: دلیلش خیلی ساده است و اینکه بازیکن خوب زیاد داریم و باید در سطح آسیا نشان دهیم که وابسته به یکی و دوتا بازیکن نیستیم. ضمن اینکه نمی‎خواهم این دو نفر در همه بازی‎ها حضور داشته باشند تا میزان آمادگی‎شان بیشتر از بقیه شود.

درک باورمن تاکید کرد: تیم باید یاد بگیرد بدون آنها هم بازی کند چون آسیب‎دیدگی جزو جدا نشدنی مسابقات و ورزشکار است. اگر زمانی این شرایط پیش آمد دیگران باید بتوانند بدون آنها بازی کنند. ضمن اینکه همه باید بدانند اگر تیم می‎برد به عنوان تیم بردیم و باختیم نه فقط یک یا دو نفر.

دیدگاه‌ها