کد خبر : 1255704 | 07 مرداد 1394 ساعت 10:50 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

ممکن است برخی خودشان از سپاهان بروند

باقریان: با کادرفنی مشکلی ندارم

مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان می‌گوید ممکن است در مسیر حرکتی او برخی نتوانند به کارشان ادامه دهند و خودشان تصمیم به ترک باشگاه بگیرند.

باقریان: با کادرفنی مشکلی ندارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم اصغر باقریان در خصوص انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان گفت: قطعاً کار سختی پیش‌رو داریم و با توجه به اینکه سپاهان همیشه مدعی بوده و پرافتخارترین تیم لیگ برتر است، هر فردی مسئولیت این باشگاه را به عهده بگیرد، کار سختی باید انجام دهد.

وی با بیان اینکه با خلیلیان، مدیرعامل برکنار شده سپاهان دوستی دیرینه و 25 ساله داشته درباره دلایل برکناری او، اظهار داشت: به لحاظ دیدگاه اختلافاتی بین خلیلیان و هیئت مدیره به وجود آمد که باعث شد وی برکنار شود. این اختلاف نظرها در یک مجموعه طبیعی است و شرایط ادامه همکاری دیگر فراهم نبود. خلیلیان در این مدت بیشترین زحمت را برای سپاهان کشید و زحمات او قابل تقدیر است و به عنوان دوست و برادر در خدمت او خواهیم بود. امیدوارم او بعد از استراحتی کوتاه دوباره به سپاهان کمک کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا خلیلیان به دلیل هزینه 30 میلیاردی در فصل گذشته برکنار شده است و اختلاف هیئت مدیره هم در همین موضوع بوده، خاطرنشان کرد: اصلاً اینطور نیست. فقط اختلاف‌نظر مدیریتی بود و مشکل خاصی هم به وجود نیامد که بخواهید روی آن زوم کنید. هر هزینه‌ای هم که انجام شده باشد سپاهان سال گذشته بهترین نتیجه را گرفت و قهرمان شد.

باقریان درباره اینکه برنامه‌اش برای سپاهان چیست، یادآور شد: برنامه من در کوتاه مدت ادامه فعالیت گذشته، موفقیت در لیگ و فعالیت بسیار خوب در لیگ قهرمانان آسیاست. در بلند مدت هم برنامه‌مان این است باشگاه را حرفه‌ای پیش ببریم و ساختاری مناسب را ایجاد کنیم.

مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان در واکنش به این مسئله که به نظرش فرصت به او می‌رسد تا برنامه بلند مدتش را دنبال کند چون این باشگاه در چند سال اخیر ثبات مدیریتی نداشته، گفت: مهم نیست چه کسی مدیر باشد و مهم ساختاری است که یک مدیر در آن قرار می‌گیرد. باید سازمانی تشکیل دهیم که بتوانیم در بلند مدت کارهای بزرگی انجام دهیم. همانطور که در فولاد خوزستان ساختار سازمانی مناسب چیده شد، اکنون هم به دنبال همین هستیم. مهم نیست که مدیریت دوباره تغییر کند یا نه، بلکه با این شرایط هر مدیری که بیاید بسیار با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی درباره اینکه می‌خواهد همان برنامه‌اش در باشگاه فولاد خوزستان را در سپاهان هم پیاده کند، به تسنیم گفت: برنامه‌ای به مراتب قوی‌تر از فولاد دارم، چرا که آن زمان (سال 76 تا 72) فوتبال به این شکل نبود و کمبودهایی وجود داشت. همانطور هم که گفتم آدم‌ها مهم نیستند بلکه سازمان و تشکیلات قوی اهمیت دارد.

باقریان با رد این مسئله که قرار نیست در سپاهان تغییراتی شکل بگیرد، ادامه داد: فعلاً قصد نداریم تغییراتی انجام دهیم. بهتر است به جای تغییر افراد، نگرش‌ها را تغییر دهیم و شیوه کار را عوض کنیم. اگر دیدگاه‌ها تغییر کند و از تجربیات همان افراد استفاده کنیم، کار راحت‌تر پیش می‌رود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تأکید کرد: ما به کارمان ادامه می‌دهیم اما ممکن است در مسیری که می‌رویم برخی نتوانند همراه شوند و شرایطی پیش بیاید که خودشان بروند.

وی در پاسخ به این سؤال که ممکن است نگرش کادرفنی با مدیریت جدید همخوانی نداشته باشد، گفت: ما مشکلی با کادرفنی نداریم و ارتباط‌مان قوی است.

دیدگاه‌ها