کد خبر : 1255705 | 07 مرداد 1394 ساعت 10:51 | 28K بازدید | 1 دیدگاه

هواداران استقلال را حمایت کنند

کرار: امسال مسئولیتم سنگین تر شده

جاسم کرار هافبک تیم استقلال معتقد است که امسال مسوولیت سنگینی در استقلال دارد و تمام تلاشش را می کند که بهتر از فصل گذشته باشد.

کرار: امسال مسئولیتم سنگین تر شده
کرار به خبرنگار "ورزش سه"، گفت:پیش از شروه فصل در جلسه ای که با مدیران باشگاه و آقای مظلومی داشتم آنها تاکید کردند که با توجه به جوانگرایی که در استقلال اتفاق افتاده توقع بیشتری از من در تیم وجود دارد و من قصد دارم که تمام تلاشم را کنم تا استقلال نتیجه بگیرد.

او ادامه داد: قرارداد من به نسبت گذشته خیلی بهتر منعقد شده و باشگاه در رابطه با من به تعهداتش عمل می کند. با این شرایط من هم می توانم تمرکز بیشتری روی بازی ام داشته باشم و هدفم این است که بتوانم عملکردی بهتر از فصل گذشته داشته باشم.

وی افزود: من با آقای مظلومی هم ناآشنا نیستم. من چند سال قبل و در زمان حضور آقای مظلومی در استقلال در تیم بودم و یک فصل با ایشان کار کردم. حقیقتا آقای مظلومی شخصیت بسیار دلسوز و مثبتی دارد که بیشتر از منافع خودش به فکر منافع بازیکنانش است.

کرار در مورد اولین دیدار لیگ مقابل سیاه جامگان، گفت: البته ما کار سختی در پیش داریم چون هنوز تیمها شناختی نسبت به هم ندارند مخصوصا حریف ما که بتازگی به لیگ برتر آمده است و قطعا انگیزه های زیادی جلوی ما و برای نشان دادن خودش در لیگ دارد و نمی توان حضور بازیکنان خوبی مثل رضا عنایتی و فروزان را هم دراین تیم نادیده گرفت.

او در مورد تیمهای مدعی قهرمانی گفت: هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد مدعیان قهرمانی صحبت کنیم ولی به هوادارانمان قول می دهم که همه تلاشمان را برای موفقیت تیم و خوشحالی آنها انجام می دهیم و از هوادارن استقلال هم می خواهم که ما را تنها نگذارند.

دیدگاه‌ها