کد خبر : 1255712 | 07 مرداد 1394 ساعت 11:10 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی والیبال جوانان راهی بلغارستان شد

تیم ملی والیبال جوانان برای برگزاری اردوی آماده‌سازی برون مرزی و چند دیدار تدارکاتی و دوستانه راهی بلغارستان شد.

تیم ملی والیبال جوانان راهی بلغارستان شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر جهان از 20 شهریورماه امسال به میزبانی مکزیک آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که با 17 بازیکن در اردوی آمادگی هفتم به سر می‌برد، ساعت 4 بامداد امروز (چهارشنبه) با 13 بازیکن راهی کشور بلغارستان شد تا نخستین اردوی برون مرزی خود را در این کشور برپا و دیدارهای دوستانه‌ای نیز با تیم ملی جوانان این کشور برگزار کند.

ملی‌پوشان جوان بعد از بلغارستان، راهی کشور اسلوونی می‌شوند تا در ضمن دیدار با تیم ملی جوانان این کشور، تمرینات آماده‌سازی خود را نیز ادامه دهند. سفر تیم ملی والیبال جوانان به دو کشور بلغارستان و اسلوونی به مدت 15 روز خواهد بود.

اسامی 13 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی تیم ملی جوانان به شرح زیر است:
حمید حمودی، معین معینی‌فر، امین اسماعیل‌نژاد، جابر اسماعیل‌پور، محمد علی پیران، سلیم چپرلی، سهند الله‌وردیان، محمدرضا عوض‌پور، رحمان تقی‌زاده، مهرداد شیبانی، محمد دلیری، محمد امین حیدری و جواد حکمتی.

فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، عباسعلی میرحسینی و آرش کمالوند (مربیان)، طاهر گرافر (بدنساز)، میرابوالفضل معصوم‌زاده (پزشکیار)، سعید ضیغمی (فیزیوتراب)، حسین خوریانی (آنالیزور)، محمد صالحی (ماساژور) و علیرضا فداکار به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال جوانان را در این سفر همراهی می‌کنند.


دیدگاه‌ها