کد خبر : 1255727 | 07 مرداد 1394 ساعت 11:54 | 21.6K بازدید | 17 دیدگاه

صبا یکی از پدیده های لیگ است

بیک زاده: رفتار استقلال با من غیر حرفه ای بود

هاشم بیک زاده در مورد جدایی اش از استقلال گفت: دیگر دوست نداشتم با استقلال همکاری کنم .

بیک زاده: رفتار استقلال با من غیر حرفه ای بود
بیک زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من یک میلیارد از باشگاه استقلال طلب داشتم ولی آنها کاری کردند که من مجبور شوم 300 میلیون از طلب هایم را ببخشم و رضایتنامه بگیرم.

دیگر دوست نداشتم در استقلال بمانم

امسال دوست داشتم به تیمی بروم که حاشیه نداشته باشد و من بتوانم در آرامش روی کار خودم تمرکز کنم. خوشبختانه صبا همه این شرایط را دارد. ولی استقلال خیلی پر هیاهو و حاشیه بود برای همین دیگر دوست نداشتم که در استقلال بمانم شرایط هم به گونه ای رقم خورد که من از استقلال جدا شوم.

قرارگرفتن در لیست مازاد مذاکراتم را تحت الشعاع قرارداد

من البته پیشنهاداتی با ذوب آهن و تراکتورسازی داشتم که فقط مانده بود توافق مدیر برنامه هایم بر سر مبلغ قرار که یکدفعه استقلال من را در لیست مازاد قرارداد و همه چیز خراب شد . وقتی باشگاهی بازیکن خودش را که 6 سال برایش زحمت کشیده خراب می کند، دیگر بقیه باشگاهها هم دنبال او نمی آیند. اینطوری شد که من مدتی بلاتکلیف بودم بعد دوباره استقلال با من وارد مذاکره شد و در نهایت کاری کردند تا من مجبور شوم که از یک میلیارد طلبی که داشتم 300 میلیون را ببخشم تا رضایتنامه بگیرم. من هم به احترام هوادارن استقلال بدون حاشیه و سر و صدا اینکار را کردم . الان هم برای تیم محبویم استقلال آرزوی موفقیت دارم شاید هم یک روز شرایطی فراهم شود که دوباره پیراهن این تیم را بر تن کنم.

با مظلومی هیچ مشکلی ندارم

برخورد استقلال بعد از شش سال که من برای این تیم زحمت کشیده بودم و با همه مشکلات در تیم ماند، درست نبود. من بازیکن ملی پوش استقلال بودم اگر من را می خواستند و یا نمی خواستند بهتر بود که با من محترمانه برخورد می کردند، نه اینکه من را در لیست مازاد قرار دهند. به عقیده من این یک برخورد غیر حرفه ای بود. من هیچ مشکلی با مظلومی نداشتم او خودش می داند که چرا من نخواستم در استقلال بمانم. از ایشان هم ممنونم که با رضایتنامه من موافقیت کرد. از صمیم قلب هم برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.

دایی در تیم ملی مربی من بود

یکی از علتهای که من صبا را انتخاب کردم آقای دایی بود چون ایشان شخصیت خاصی در فوتبال دارد و همه دوست دارند که با او کار کنند. من هم قبلا با آقای دایی در تیم ملی کار کردم و تجربه خوبی در کنار او داشتم. ایشان همشهری و هم زبان من هم هست و بدون تردید یکی از دلایل اصلی که سایپا را انتخاب کردم حضور آقای دایی بود.

صبا یکی از پدیده های لیگ است

اینکه شما می گویید صبا دیر تمریناتش را شروع کرده است باید بگویم که من فکر می کنم در این فصل خیلی از تیمها کارشان را دیر شروع کردند و بازیکنها بدون بدنسازی وارد مسابقات لیگ شدند. برای همین هم فکر می کنم لیگ پانزدهم خیلی عجیب است. امیدوارم با درایت آقای دایی و تلاش بچه ها بتوانیم صبا را به در پایان فصل در جایگاه بالای جدول تحویل دهیم. چون بازیکنان ما پتاسیل این را دارند که بتوانیم پدیده لیگ باشم . البته شانس هم دخیل است که البته من فکر می کنم که ما تیم خوش شانسی باشیم. آقای موسوی و دایی هم خیلی برای تیم زحمت می کشند امیدوارم بتوانیم مزد زحمات آنها را بدهیم.

مدعیان قهرمانی هنوز مشخص نیستند

در مورد تیمهای مدعی سوال کردید به عقیده من با وجود اینکه خیلی از تیمها هزینه های زیادی برای بستن تیم کرده اند ولی هنوز خیلی زود است که در مورد مدعیان قهرمانی صحبت کنیم. فقط این را می دانم که امسال سال عجیبی است. هدف خودم هم همانطور که گفتم این است که امسال در صبا تمرکز بیشتری داشته باشم و بتوانم با این تیم موفق شوم.

دیدگاه‌ها