کد خبر : 1255730 | 07 مرداد 1394 ساعت 11:57 | 15.5K بازدید | 2 دیدگاه

موفقیت‌ها ادامه می‌یابد

اختلافات باعث تغییر مدیرعامل سپاهان شد

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان از اختلاف نظر مدیرعامل با اعضای هیات مدیره به عنوان دلیل تغییر مهرزاد خلیلیان یاد کرد.

اختلافات باعث تغییر مدیرعامل سپاهان شد
به گزارش "ورزش سه"، منوچهر نیکفر در گفتگو با سایت باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص دلیل تغییر مدیرعامل این باشگاه، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به برخی اختلاف نظرها و دیدگاه‌های هیئت مدیره و مهرزاد خلیلیان، جمع بندی طرفین پایان همکاری بود که این موضوع رسما در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه تصویب شد.

وی اضافه کرد: برای مهرزاد خلیلیان که از مدیران برجسته ورزشی کشورمان هستند و زحمات زیادی را در باشگاه کشیدند، آرزوی موفقیت و سرافرازی داریم.

رئیس هیات مدیره باشگاه همچنین سپاهان اصفهان در مورد انتخاب اصغر باقریان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه، تصریح کرد: وی از مدیران شایسته اصفهانی است که سال‌ها به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان خوزستان و همچنین باشگاه فولاد خوزستان دارای کارنامه‌ای درخشان و تاثیرگذار در حوزه ورزش است و قطعا با هماهنگی‌هایی که با سیاست‌های کلان باشگاه و شرکت فولاد مبارکه دارد، می‌تواند در باشگاه سپاهان نیز موفق و افتخار آفرین باشد.

نیکفر در پایان گفت: هواداران و همه دوستداران باشگاه سپاهان اطمینان داشته باشند با مدیرعامل جدید، با عزم هیات مدیره و حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه، این باشگاه روند موفقیت‌ها و افتخار آفرینی‌های خود را به خوبی ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها