کد خبر : 1255732 | 07 مرداد 1394 ساعت 12:00 | 18.8K بازدید | 6 دیدگاه

لطفا سوال سیاسی نپرسید!

پورحیدری: زور آقایان در محروم کردن زیاد است

سرپرست استقلال با انتقاد از کسانی که حکم محرومیت هرائر مگویان را لغو نکردند گفت که این افراد در این زمینه‌ها زور زیادی دارند.

پورحیدری: زور آقایان در محروم کردن زیاد است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا منصور پورحیدری در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از استقلال پیش از دیدار با سیاه جامگان چیست؟ اظها‌ر کرد: ما چیزی حدود 34 الی 35 روز است که تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم. زمان کمی در اختیارمان بود، ولی کادرفنی زحمتش را کشیده است. بازیکنان با انگیزه کار کرده‌اند و همه آماده این مصاف هستند. البته ما در این دیدار مشکلاتی هم داریم و برخی از بازیکنان‌مان در این دیدار حضور ندارند. مثل بازیکنان خارجی‌مان، خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی که مصدوم هستند، حنیف عمران زاده و مگویان که به دلیل محرومیت به این بازی نمی‌رسند. متاسفانه تیم ما کامل نیست، ولی به لحاظ بدنی وضعیت بازیکنان مطلوب است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد محرومیت مگویان بخشیده نشده است؟ اظها‌ر کرد: ما اقداماتی را انجام داده‌ایم تا محرومیت این بازیکن بخشیده شود، ولی متاسفانه آقایان در این زمینه‌ها زورشان زیاد است. دیدیم که درباره تیم پیکان و راه‌آهن چقدر طول دادند تا حکم را اعلام کنند، ولی به ما که می‌رسند خیلی زود حکم می‌دهند و می‌خواهند بگویند که ما هستیم!

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از سیاه جامگان چیست؟ گفت: آنها تیمی ناشناخته هستند. بازی در مشهد کار را کمی سخت می‌کند، ولی استقلال همیشه به دنبال پیروزی است. یعنی همه انتظار برد از ما دارند و کسی توجه ندارد که این همه بازیکن محروم و مصدوم در این دیدار روی دستمان مانده است. با این حال مطمئنم بازیکنان جایگزین استقلال با تمام وجودشان در این دیدار به میدان می‌روند تا دل هو‌اد‌ا‌ران را شاد کنند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا روز پنجشنبه در مصاف استقلال و سیاه جامگان او روی نیمکت خواهد نشست یا نه؟ عنوان کرد: لطفا سوال سیاسی نپرسید!

دیدگاه‌ها