کد خبر : 1255739 | 07 مرداد 1394 ساعت 12:16 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

پس از جلسه شورای فنی درباره علیاری تصمیم می‌گیریم

پازاج: باباجان‌زاده را به هیچ وجه نمی بریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حتی اگر سنگین وزن در مسابقات جهانی خالی بماند و کسی را برای اعزام نداشته باشیم از بشیر باباجان زاده استفاده نخواهیم کرد.

پازاج: باباجان‌زاده را به هیچ وجه نمی بریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس احد پازاج، درباره صحبت‌هایی که مبنی بر حضور علیاری در سنگین وزن با توجه به عملکرد نامناسب فرنگی کاران در تورنمنت لهستان می‌شود گفت: متاسفانه عملکرد سنگین‌وزن‌های ما در لهستان خوب نبود و حضور علیاری هم در سنگین وزن بعد از جلسه شورای فنی مشخص می‌شود.

وی درباره احتمال بازگشت مجدد بشیر باباجان‌زاده گفت بشیر خودش نمی‌خواهد دیگر کشتی بگیرد و اگر می‌خواست مسافر جهانی باشد باید در لهستان به میدان می‌رفت. آن زمان هم به اردو دعوت می‌کردیم و مورد حمایت بود اما به هیچ عنوان دیگر از این کشتی‌گیر استفاده نخواهیم کرد. حتی اگر قرار باشد در سنگین وزن نماینده‌ای نداشته باشیم البته در این باره تصمیم نهایی با شورای فنی است.

پازاج در پاسخ به این سوال که پیشنهاد او به عنوان سرمربی برای تعیین تکلیف سنگین وزن چیست گفت پیشنهادم را به اعضای شورای فنی در جلسه‌ای که خواهیم داشت ارائه خواهم کرد.

وی در خصوص وزن 66 کیلوگرم و اینکه آیا احتمال بازگشت امید نوروزی وجود دارد گفت: زیدوند و گرایی جوان هستند و تازه روند پیشرفت خود را آغاز کرده‌اند. زیدوند کشتی‌های خوبی گرفت و گرایی هم خوب بود اما متاسفانه گرایی به دلیل تجربه کم به حریف ژاپنی باخت اما زیدوند با نفرات اصلی کشتی گرفت.

پازاج ادامه داد: شرایط نوروزی فرق می‌کند و با توجه به رای کمیته انضباطی محروم است. از طرفی دو اردوی بیشتر تا مسابقات جهانی نداریم. اما درهای تیم ملی روی تمام کشتی‌گیران و حتی امید نوروزی باز است چرا که خانه کشتی،‌خانه تمام کشتی‌گیران است و روی تمام این‌ها سرمایه‌گذاری شده است و امید می‌تواند هر زمان که تشخیص داد به اردو بیاید چرا که اردوی تیم ملی متعلق به نوروزی و امثال اوست ما هم افتخار می‌کنیم در اردوهای نوجوانان در خدمت این قهرمان باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره عملکرد حاجی‌پور و سوریان در تورنمنت لهستان و تکلیف ملی‌پوش این وزن در مسابقات جهانی گفت: با توجه به سابقه گذشته سوریان و نحوه قضاوت داوران در لهستان نمی‌توان از شایستگی‌های این کشتی‌گیر گذشت. بعد از بررسی عملکرد کشتی‌گیران نظر نهایی با شورای فنی است.

پازاج در پاسخ به این سوال که نظر خودش چیست و به نظر می‌رسد شانس سوریان برای حضور در مسابقات جهانی از حاجی‌پور بیشتر باشد گفت: در این خصوص تابع شورای فنی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که قبل از انتخابی‌ام سوریان کشتی‌گیر بزرگی بود و همه از سوابق وی مطلع بودند پس چرا همان زمان این موضوع در نظر گرفته نشد تا شرایط ویژه تری برای سوریان لحاظ شود گفت: با توجه به فرایند همه باید کشتی می‌گرفتند شورای فنی هم کار خودش را انجام داد. باید تمام کشتی‌گیران در انتخابی شرکت می‌کردند تا فرایند اجرا شود. حالا هم شورای فنی این تصمیم را گرفته است.


دیدگاه‌ها