کد خبر : 1255743 | 07 مرداد 1394 ساعت 12:30 | 14.6K بازدید | 2 دیدگاه

شمسایی: الخلیج توانایی مقابله با ما را ندارد

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی نگرانی از رویارویی با نماینده امارات ندارد.

شمسایی: الخلیج توانایی مقابله با ما را ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم وحید شمسایی، در خصوص شرایط تأسیسات دریایی پیش از آغاز مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا و جدال با الخلیج امارات اظهار داشت: آماده هستیم اما هیچ شناختی از الخلیج نداریم. با این حال فکر نمی‌کنم فوتسال امارات بتواند مقابل ما عرض اندام کند. در بازی روز جمعه استراتژی ما از دقیقه 5،6 به بعد است.

وی ادامه داد: تنها مشکل ما این است که نتوانستیم زودتر در سالن اصلی مسابقات تمرین کنیم. قرار شده امروز مانند تمام تیم‌های دیگر یک جلسه تمرین 45 دقیقه‌ای را در سالن 25 آبان برگزار کنیم.

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی ایران افزود: تفاوت مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا با جام ملت‌ها این است که در جام ملت‌ها همه تیم‌ها با بازیکنان کشور خودشان به مسابقات می‌آیند اما در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا هر تیم از چند بازیکن خارجی استفاده می‌کنند و تا دندان مسلح هستند. نمایندگان ژاپن، تایلند، کویت، چین، قطر و لبنان از بازیکنان خارجی و ستاره‌های ایرانی استفاده می‌کنند.

شمسایی تصریح کرد: برایم مهم نیست حریفان‌مان را با اختلاف گل زیاد شکست دهیم بلکه فقط می‌خواهیم همه تیم‌ها را ببریم و به قهرمانی برسیم.

وی در مورد همزمانی دیدار فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با دربی اصفهان گفت: فکر می‌کنم برگزاری فینال طبق برنامه قبلی حق مسلم ما است. ما به این دلیل از تهران بیرون آمدیم چون گفتند سالن آزادی از قبل در اختیار فدراسیون والیبال است. از تاج درخواست دارم با ما کمال همکاری را داشته باشد.

دیدگاه‌ها