کد خبر : 1255748 | 07 مرداد 1394 ساعت 12:52 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

حمدی‌نژاد:بازی با تراکتور حساسیت خاصی ندارد

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای من بازی با تراکتورسازی حساسیت خاصی ندارد.

حمدی‌نژاد:بازی با تراکتور حساسیت خاصی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه نفت تهران، درباره اینکه تیم نفت تهران نسبت به فصل گذشته چه تغییراتی کرده و شرایط پیش از آغاز لیگ پانزدهم چگونه است، گفت: فرق ما نسبت به فصل گذشته در نفرات و یارگیری است. به نظرم این فصل نفرات خوبی را جذب کرده‌ایم و بازیکنانی را جذب کردیم که همه در تیم‌های سابق خود جزو بهترین‌ها بودند.

وی با اشاره به دیدار روز جمعه مقابل تراکتورسازی افزود: شاید یکسری به خاطر اتفاقات دیدار پایانی فصل گذشته به این دیدار حساسیت بدهند اما به شخصه برای خود من بازی با تراکتورسازی حساسیت خاصی ندارد. ما اگر می‌خواهیم جزو مدعیان باشیم باید بدون توجه به این حساسیت‌ها کارمان را انجام دهیم و از روز اول به 3 امتیاز فکر کنیم. باید تلاش کنیم با انجام بازی‌های خوب امتیازها را به حساب نفت واریز کنیم.

هافبک نفت تهران درباره اینکه روند آماده‌سازی این تیم نسبت به فصل قبل چه تفاوتی دارد و گویا بازیکنان هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند، اظهار داشت: طبیعی است که ابتدای فصل صددرصد آماده نباشیم و این در همه تیم‌ها وجود دارد اما امروز و فردا بدن‌ها رها می‌شود و آماده‌تر از قبل لیگ را آغاز می‌کنیم.

حمدی‌نژاد درباره ارتباط خوب و دوستانه‌ای که در نفت وجود دارد، گفت: منصوریان جزو مربیان خوب و کاربلد فوتبال ماست که با بازیکنان هم رابطه خوبی ایجاد کرده است. منصوریان فصل قبل نشان داد که مربی بسیار خوبی است و افتخار می‌کنم که امسال هم او سرمربی نفت است. امیدوارم امسال بتوانیم بهتر از فصل قبل باشیم و با تمریناتی که‌انجام می‌دهیم قطعاً موفق‌تر از فصل قبل خواهیم بود.

وی درباره دیدار با تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تغییرات زیادی کرده و به نظرم این تغییرات هم مثبت بوده است. بازیکنان با کیفیتی به تراکتورسازی رفته‌اند و فکر کنم ابتدای فصل تنها مشکل آنها بحث هماهنگی باشد. ما هم اکنون آنالیز خاصی از این تیم نداریم اما سعی می‌کنیم بازی خوبی در تبریز انجام دهیم.

مدافع نفت تهران  گفت: باید از مدیریت خوب باشگاه نفت هم تشکر کنم که برنامه‌ریزی بسیار مناسبی تا به اینجا داشته‌اند و امیدوارم با حمایت بیشتر بتوانیم فکر آزادتری داشته باشیم و نفت را به موفقیت برسانیم. برای موفقیت نباید بین بازیکنان دغدغه‌ای باشد و این فصل هم قطعاً در تیم نفت به همین شکل رفتار خواهد شد.


دیدگاه‌ها