کد خبر : 1255757 | 07 مرداد 1394 ساعت 13:35 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: مصدومیت کاستا و کیهیل جدی نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که مشکل گری کیهیل و دیگو کاستا جدی نیست و این دو بازیکن برای مدت طولانی از میادین دور نخواهند بود.

مورینیو: مصدومیت کاستا و کیهیل جدی نیست
به گزارش "ورزش سه"، مدافع انگلیسی شب گذشته پس از برخورد با گلر بارسلونا، از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد و به نظر می‌رسد بینی او دچار شکستگی شده باشد. دیگو کاستا نیز پس از یک ساعت حضور در زمین، با دردی که در ناحیه همسترینگ خود احساس می‌کرد، جایش را به لویک رمی داد.

مورینیو درباره مصدومیت این دو بازیکن گفت:" احتمالا بینی کیهیل کشسته است، شاید بله و شاید نه. اگر نشکسته باشد، عالی است و اگر شکسته باشد، با ماسک برای بازی یکشنبه مقابل آرسنال آماده خواهد شد. دیگو نیز با درد همسترینگ زمین را ترک کرد. به نظر من فقط درد بود و بیشتر نبود ولی باید صبر کنیم."

مورینیو درباره تقابل با بارسا گفت:" اولین چیزی که وقتی وارد زمین شدم به نظرم آمد، زیبایی رنگ‌های داخل استادیوم بود. هواداران عالی بودند. هواداران چلسی و بارسلونا در کنار هم بودند. رنگ ها عالی بود و تصویری زیبا شکل داده بود. برای بارسا پیروزی یا شکست اهمیتی نداشت. آنها در حال تمرین بودند، درست مثل ما. بازی تاکتیکی نبود."

دیدگاه‌ها