کد خبر : 1255779 | 07 مرداد 1394 ساعت 14:18 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی: خیلی ضعیف کار کردیم

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: هنوز هماهنگ نیستیم و خیلی ضعیف کار کردیم.

حدادی: خیلی ضعیف کار کردیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، حامد حدادی باارزش‌ترین بازیکن آسیا تا حدودی از آسیب‌دیدگی کمرش دور شده و سخت تمرین می‌کند تا به شرایط مورد نظر و دلخواهش برسد. این بازیکن از مردم ایران می‌خواهد که حرفه‌ای‌تر به نتایج تیم ایران در دیدارهای تدارکاتی نگاه کنند.

ملی‌پوش کشورمان در آغاز این تورنمنت به ناهماهنگی‌های بازیکنان اشاره کرد و گفت: یک هفته است تمرین کرده‌ایم و روز به روز به سمت جلو حرکت می‌کنیم. هنوز هماهنگ نیستیم و خیلی ضعیف کار کردیم. به هر حال طبیعی است. اگرچه بازیکنان همدیگر را کاملا می‌شناسند اما آشنایی با سیستم کاری مربی جدید، دفاع جدید و تاکتیک‌های جدید حمله احتایج به زمان دارد، پس باید منتظر ماند.

حدادی از نیامدن تیم‌های اصلی کشورها به چین ناراضی به نظر می‌رسد. او ادامه داد: همه گفته بودند با تیم‌های اصلی می‌آییم ولی الان که اینجا شرکت کردیم مطلع شدیم که با تیم دوم‌شان آمده‌‌اند. در این میان ما ضرر کردیم چون تیم‌های آسیایی ما را ارزیابی می‌کنند و ممکن است برای ما بد شود.

این بازیکن همچنین قهرمانی در تورنمنت چین را زیاد مهم ندانست و خاطرنشان کرد: این تورنمنت و قهرمانی در آن چندان مهم نیست. باید طرز فکرمان حرفه‌ای شود. همه در این تورنمنت بازی می‌کنند و سرمربی به دنبال شناخت از نفراتش است پس بهتر است به نتیجه فکر نکنید. مهم این است دو ماه دیگر و در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها