کد خبر : 1255784 | 07 مرداد 1394 ساعت 14:39 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

در جریان نامه حسنی‌خو نیستم

حسن‌زاده: اجرای رای به عهده ما نیست

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اجرای رای باشگاه‌های بدهکار و ممانعت از حضور آنها در هفته اول لیگ بر عهده ما نیست.

حسن‌زاده: اجرای رای به عهده ما نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس اسماعیل حسن‌زاده، در مورد شایعه ارسال نامه از سوی حسنی‌خو مدیر کل حراست وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات تیم‌های بدهکار در هفته اول گفت: من چنین مسئله‌ای را نشنیده‌ام و چنین نامه‌ای را ندیده‌ام.

وی در مورد اینکه اهالی فوتبال همگی معتقدند امکان اجرایی شدن رأی تیم‌های بازنده مبنی بر جلوگیری از حضور مسابقه در هفته اول لیگ گفت: اجرای این رأی به عهده ما نیست. مسئولیت اجرای رای به عهده برگزار کنندگان مسابقه است و اگر رای اجرا نشد از این به بعد هر فرد طلبکاری به کمیته انضباطی مراجعه کرد ما می‌گوییم که این مسئله به ما ربطی ندارد و رای خود را ابلاغ کرده بودیم.

حسن‌زاده در مورد درخواست بخشش باشگاه پرسپولیس برای سوشا مکانی گفت: 10 درخواست برای بخشش آرای انضباطی داشتیم و بعد از جلسه‌ای که در کمیته انضباطی برگزار کردیم. برای ما محقق شد امکان بخشش وجود ندارد و همه درخواست‌ها را رد کردیم.

وی در مورد اینکه حنیف عمرا‌ن‌زاده مدافع استقلال در رسانه‌ها درخواست بخشش و ابراز ندامت کرده بود گفت: تمامی محرومیت‌ها از فصل گذشته به فصل جدید منتقل شده و نمی‌توانیم محرومیتی را ببخشیم.


دیدگاه‌ها