کد خبر : 1255792 | 07 مرداد 1394 ساعت 14:59 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان بحران شماره 10در تراکتور

رفیعی 10 ، یونس 19 و بایرامی 99 می پوشند

شماره پیراهن های تراکتورسازی در این فصل بازیکنان جدید سرباز تقسیم شد.

رفیعی 10 ، یونس 19 و بایرامی 99 می پوشند
به گزارش "ورزش سه"، شماره یک حامد لک دروازه بان دو سال پیش تراکتورسازی در این فصل به مهرداد طهماسبی دروازه بان فصل گذشته صبا رسید البته شماره بیست و دو محمدرضا اخباری در بازی های دوستانه گلر ثابت تراکتورسازی بوده است.

شماره های 2 تا 5 بین خط دفاعی تقسیم شده و مدافعان ثابت این شماره ها را برتن کردند. محمد ایرانپوریان کاپیتان تراکتور با شماره 2 بازی می کند و شجاع خلیل زاده شماره 3 می پوشد که در سال های گذشته حبیب گردانی با این پیراهن بازی می کرد. شفیعی نیز مانند سال گذشته صاحب شماره 4 این تیم است و کاردوسو هم شماره 5 را انتخاب کرده است.

رمزی هم شماره 13 را انتخاب کرده و با همین شماره در تمرینات مورد تشویق هواداران قرار گرفت.سعید آقایی و فردین عابدینی دو مدافع چپ و راست تراکتور با شماره پیراهن های بالا به میدان می رود و آقایی با 77 و عابدینی مدافع مصدوم تراکتور هم با 88 بازیکنان تراکتور محسوب می شوند.اسدی در فصل سیزدهم در حضور علی کریمی شماره 88 را پوشیده بود.

حمودی هم شماره مورد علاقه اش را انتخاب کرده و می خواهد با شماره 40 در تراکتور هم موفق شود و دوری اش از فوتبال با این شماره به پایان برسد.

سینا عشوری با اجازه از مهدی کیانی شماره 6 را برتن می کند.احمد عبدالله زاده هافبک سرباز تراکتورسازی شماره 20 را خواهد پوشید. بعد از جدایی محمد نصرتی از تراکتور بازیکنی این شماره را نپوشیده بود و در این فصل عبدالله زاده صاحب این شماره شد.

شماره 8 تراکتور هم که سال ها برتن مرتضی اسدی بود و یک سال هم جادوگر فوتبال ایران علی کریمی پوشیده بود مانند سال گذشته برتن شاهین ثاقبی است.

سروش رفیعی هم در این فصل شماره فصل قبل ادینهو آقای گل لیگ را می پوشد و می خواهد با شماره 10 برای تراکتور همانند ادینهو بدرخشد. دو فصل قبل هم سعید دقیقی با همین شماره گل قهرمانی در جام حذفی را زد و او می خواهد سومین بازیکنی باشد که با شماره 10 تراکتور هواداران را خوشحال می کند.

سزار بازیکن زیر بیست و سه ساله تراکتور در وسط میدان با 15 بازی می کند. در طول فصل دو فصل قبل هیچ بازیکنی شماره 15 را نپوشیده بود.

شماره 11 کریم انصاری فرد آقای گل تراکتور در فصل سیزدهم به بختیار رحمانی شاه مهره سابق فولاد رسیده که انگیزه بسیار بالایی دارد.

حمزه یونس مهاجم تونسی سرخپوشان صاحب شماره 19 شد . بایرامی قبول نکرده بود این شماره را برتن کند و با توافق باشگاه او شماره خاص 99 را سال آینده برتن می کند.بایرامی در بازی های تدارکاتی بدون شماره بازی کرده بود اما در این فصل با شماره 99 بازی خواهد کرد.

شماره تمام بازیکنان تراکتور سازی در این فصل بدین شرح است:

1-مهرداد طهماسبی

2-محمد ایرانپوریان

3-شجاع خلیل زاده

4-خالد شفیعی

5-کاردوسو

6-سینا عشوری

7-سامان نریمان جهان

8-شاهین ثاقبی

9-فرید بهزادی کریمی

10-سروش رفیعی

11-بختیار رحمانی

12-پور رحمت الله

13-ایان رمزی

15-سزار

19-حمزه یونس

20-احمد عبدالله زاده

22-محمدرضا اخباری

23-میرهانی هاشمی

40-علی حمودی

77-سعید آقایی

88-فردین عابدینی

99-مهرداد بایرامی

دیدگاه‌ها