کد خبر : 1255802 | 07 مرداد 1394 ساعت 15:31 | 55.9K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

دخیا؛ آخرین مانع پیش روی فلورنتینو پرز

رئیس باشگاه رئال مادرید پس از حل کردن معضل راموس، حالا جدی تر از گذشته به جذب داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد فکر می کند.

دخیا؛ آخرین مانع پیش روی فلورنتینو پرز
به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه در ملاقات 4 جانبه پرز، سانچس، راموس و مدیربرنامه هایش، موانع موجود بر سر راه تمدید قرارداد راموس برداشته شدند و این بازیکن در آستانه تمدید قرارداد با رئال مادرید قرار گرفت، حالا پرز تنها یک مانع پیش روی خود می بیند و آن هم پرونده جذب داوید دخیاست؛ پرونده ای که یک ماه پیش باید حل می شد اما پس از ایجاد اختلاف بین راموس و مدیریت رئال مادرید، منچستری ها بهترین راه حل برای به تاخیر انداختن پروسه انتقال دخیا به رئال را در وارد کردن نام راموس در پروسه این انتقال دیدند.

تا روز بازی دوستانه منچستریونایتد و بارسلونا در ایالات متحده(4 روز پیش)، مذاکرات بین رئال و منچستر بر سر دخیا در حالت سکون مرگباری قرار داشت و هیچکدام از دو طرف، حرکتی از خود نشان نمی دادند. یونایتد برای انتقال دخیا، خواهان به خدمت گرفتن راموس شده بود؛ تقاضایی که از سوی رئالی ها مورد مخالفت جدی قرار گرفت اما حالا همه چیز تغییر کرده و پرونده جذب دخیا وارد فاز جدیدی خواهد شد.

هدف اول شیاطین سرخ به تاخیر انداختن انتقال دخیا با استقاده از راموس بود اما حالا که این بازیکن بر سر تمدید قرارداد به توافقات کلی با رئال رسیده، تنها راه پیش روی یونایتد، تعیین یک قیمت نهایی برای دخیاست. آخرین قیمت پیشنهادی یونایتد 40 میلیون یورو بوده؛ در حالیکه مدیرت رئال حاضر نیست بیش از 25 میلیون یورو برای جذب دخیا بپردازد.
هدف رئال مادرید جذب دخیا تا پیش از تاریخ 8 آگوست(17 مرداد) است. روزی که یونایتد اولین بازی فصل جدید را مقابل تاتنهام برگزار خواهد کرد.

از سوی دیگر رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که سیلسن، دروازه بان آژاکس که حاضر نشده همراه آژاکس به تور تابستانی برود، در آستانه انتقال به یونایتد قرار دارد. اگر این انتقال صورت بگیرد، دیگر باید جدایی دخیا را حتمی دانست. یونایتدها چند روز پیش نیز سرخیو رومرو، دروازه بان تیم ملی آرژانتین را به خدمت گرفته بودند و به نظر می رسد که کم کم باید منتظر جدایی قطعی دخیا از یونایتد و پیوستن او به رئال در روزهای آتی باشیم.

دیدگاه‌ها