کد خبر : 1255806 | 07 مرداد 1394 ساعت 15:37 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

رکود مالی و نگرانی مدافع عنوان قهرمانی

آنچه که در باشگاه سپاهان اتفاق افتاد قابل پیش بینی بود.

رکود مالی و نگرانی مدافع عنوان قهرمانی
به گزارش "ورزش سه"، سپاهان از امروز مدیر جدیدی را بالای سر خود می بیند. اصغر باقریان که یک و نیم سال در هیات مدیره سپاهان با مهرزاد خلیلیان کار می کرد. مدیرعامل سابق سپاهان پس از قهرمانی در رقابت های لیگ برتر فصل پیش اختلافاتش با مدیران کارخانه را علنی کرده بود، پس از 40 روز جنگ و صلح در نهایت عطای کار را به لقایش بخشید.

خلیلیان در این مدت یکی، دو بار تهدید به رفتن کرده بود و مدتی ها مصلحتی به سفر فرستاده شده بود تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود اما بالا رفتن تنش در روابط بین او و مدیران بالادستی چاره ای جز تغییر باقی نگذاشت.

نکته مهم این است که سپاهان برای اولین بار از زمان حضور در رقابت های لیگ برتر بحران مالی عجیبی را تجربه می کند که ناشی از رکورد در صنعت فولاد است و به مسائل پس از تحریم بازمی گردد. اتفاقی که باعث به وجود آمدن زمزمه هایی در بین بازیکنان سپاهان شده و آنها را از آینده نگران ساخته است. با این حال انتظار مدیران سپاهان از بازیکنان این است که پس از سال ها خوش قولی مسائل امروز را پای خوش حسابی گذشته بگذارند.

رفع مشکل مالی سپاهان سوخت و سوز ندارد اما پیش از آن باید بازیکنان در این زمینه خویشتن دار باشند. در شرایطی که فوتبال ایران در سال بد مالی گرفتار شده، بالاخره پای سپاهان هم به این موضوع کشیده شد. آیا قهرمان این بحران را پشت سر خواهد گذاشت؟

دیدگاه‌ها