کد خبر : 1255809 | 07 مرداد 1394 ساعت 15:42 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست تاج از رئیس کمیته استیناف

پیکان: حضور راه‌آهن در لیگ برتر تخلف است

باشگاه پیکان در نامه‌ای خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با توجه به عدم ابلاغ رای کمیته استیناف حضور راه‌آهن در لیگ برتر تخلف است.

پیکان: حضور راه‌آهن در لیگ برتر تخلف است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، باشگاه پیکان در نامه‌ای به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که حضور راه‌آهن در لیگ برتر تخلف به حساب می‌آید.

پیکانی‌ها در این نامه متذکر شده‌اند که طبق بند 3 ماده 43 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال که بیان می‌کند ابلاغ رای از طریق ایمیل یا درج در سایت فدراسوین اعتبار قانونی ندارد و لذا تا ابلاغ رای به باشگاه، رای کمیته استیناف به تاریخ 94/4/2 (سقوط راه‌آهن به لیگ دسته اول و بقای پیکان در لیگ برتر)هنوز معتبر بوده و به این ترتیب حضور را‌ه‌آهن در لیگ برتر خلاف نصح صریح قانون بوده و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مسئول انجام این امر است.

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ نیز در نامه‌ای به علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف درخواست کرد تا رای صادر شده جهت اقدامات لازم ابلاغ شود. تاج در این نامه یادآور شده: «با عنایت به اقدامات صورت گرفته پیرامون موضوع اعتراض باشگاه راه‌آهن به رای صادره از سوی آن کمیته محترم، موجب امتنان خواهد بود چنانچه دستور فرمائید مراتب جهت اقدام بعدی به این سازمان ابلاغ شود.»


دیدگاه‌ها