کد خبر : 1255821 | 07 مرداد 1394 ساعت 16:15 | 69.8K بازدید | 4 دیدگاه

علیرغم اصرار انزلی چی ها

قلعه نویی قراردادش را با ملوان امضا نکرد

امیر قلعه نویی که با وعده مالک جدید این باشگاه برای مذاکره و عقد قرارداد به انزلی سفر کرده بود، هنوز قراردادش را با ملوان امضا نکرده است.

قلعه نویی قراردادش را با ملوان امضا نکرد
به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 48 مانده به اولین بازی ملوان در لیگ برتر، هنوز تکلیف کادرفنی این تیم مشخص نشده است. این در حالی است که امروز آذرگون، سخنگوی باشگاه ملوان در گفتگویی اعلام کرده بود بهشتی مالکیت این تیم را برعهده نگرفته و به زودی تکلیف این باشگاه مشخص خواهد شد. با توجه به مشکلات مالی و مالکیتی در این تیم همچنان امیر قلعه نویی برای امضای قرارداد با این تیم با تردید مواجه است. او بدون توجه به مشکلات مالی و حتی امضای قرارداد با این تیم، تمرینات این تیم در چند روز اخیر را زیر نظر گرفته است.

گفته می شود طی چند روز اخیر از سوی مسوولان شهری و باشگاهی ملوان پیشنهاداتی برای عقد قرارداد به قلعه نویی ارائه شده که سرمربی فصل گذشته استقلال به آن پاسخ نداده است. باید دید در فاصله 48 ساعت به اولین دیدار این تیم تکلیف نیمکت ملوان چه خواهد شد.

همچنین با وجود تاکید امیر قلعه‌نویی مبنی بر پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی در ابتدای فصل، با فعل و انفعالات رخ داده پیرامون مالکیت باشگاه ملوان در نهایت از سوی اعضای هیات مدیره مبلغ 550 میلیون تومان در اختیار کادرفنی و سرپرست تیم قرار گرفته تا بین بازیکنان تقسیم شود.

گفتنی ست احمد دنیامالی رئیس هیات مدیره ملوان که در حال حاضر نقطه اتکای این تیم محسوب می‌ شود، به خارج از کشور سفر کرده است.

دیدگاه‌ها