کد خبر : 1255827 | 07 مرداد 1394 ساعت 16:29 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

بیشتر روی آموزش و کار تاکتیکی تمرکز داریم

علیدوستی: به بازی با تیم‌های عربی نیاز داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: بعد از اینکه مرحله گرفتن تست از بازیکنان را پشت سر گذاشتیم، در اردوهای اخیر بیشتر روی بحث آموزش و کارهای تاکتیکی تمرکز داریم.

علیدوستی: به بازی با تیم‌های عربی نیاز داریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس حمید علیدوستی، در مورد اتمام اردوی اخیر تیم ملی نوجوانان گفت: با توجه به اینکه اواخر شهریور باید در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا به میدان برویم کارمان وارد فاز جدیدی شده است. بعد از اینکه مرحله گرفتن تست را پشت سر گذاشتیم اکنون در تمرینات تمرکزمان روی آموزش فنی و کارهای تاکتیکی است.

وی افزود: در مرحله مقدماتی‌ با بحرین، لبنان و هند همگروه هستیم. در این مدت سعی کردیم چند بازی دوستانه با تیم‌های رده سنی جوانان داشته باشیم تا به آمادگی لازم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه اظهار داشت: اردوی بعدی ما از روز یکشنبه آغاز می‌شود. سپس اردویی را در شهر تبریز که میزبان رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا است برگزار می‌کنیم تا شرایط آن مسابقات برای اعضای تیم شبیه‌سازی شود. از وضعیت تیم رضایت دارم ولی هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیدیم.

علیدوستی در مورد اینکه آیا امکانات خوبی جهت آماده‌سازی در اختیار این تیم قرار گرفته است، تصریح کرد: خدا را شکر شرایط بد نیست. وضعیت خوبی داریم و کارمان را ادامه می‌دهیم. یکی از مشکلات ما این است که بازیکنان در این رده سنی بیشتر از احساس خود پیروی می‌کنند. در همین راستا باید تلاش کنیم تا بازیکنان به جای غلبه احساس به منطق بیشتر روی بازی با منطق تمرکز کنند. امیدواریم در فرصت باقی‌ مانده بتوانیم به آمادگی لازم دست پیدا کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا بازی دوستانه برون مرزی مدنظر کادرفنی تیم ملی نوجوان قرار دارد، گفت: اینطور که مسئولان فدراسیون اعلام کردند برای برگزاری بازی دوستانه با چند تیم نامه‌نگاری شده که هنوز جوابی به این درخواست‌ها داده نشده است. اینطور که من شنیدم احتمال دارد قبل از برگزاری بازیها شاید 2 مسابقه دوستانه با سوریه در تهران انجام دادیم. با توجه به اینکه دو تیم همگروهمان از کشورهای عربی هستند انجام دیدار دوستانه با کشورهای عربی برای‌مان لازم است.


دیدگاه‌ها