کد خبر : 1255839 | 07 مرداد 1394 ساعت 16:50 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاج:

درباره بدهکاران با کمیته انضباطی صحبت می‌کنیم

رئیس سازمان لیگ فوتبال فعالیت این سازمان را در بخش درآمدزایی عالی توصیف کرد و گفت: پولی که از اسپانسر گرفته‌ایم به باشگاه‌ها داده خواهد شد.

درباره بدهکاران با کمیته انضباطی صحبت می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم مهدی تاج در خصوص جلسه‌ای که با مسئولان شرکت کانون ایران‌نوین برگزار و منجر به تسویه حساب این شرکت با سازمان لیگ شد اظهار داشت: فکر می‌کنم تسویه حساب خوبی انجام دادیم و بیش از 40 میلیارد تومان از این شرکت پول گرفتیم. مسئله اینجاست که خیلی‌ها در یک سال گذشته بیش از هزار مقاله در خصوص نوع همکاری با این شرکت نوشتند و می‌گفتند قرار نیست پول بگیریم اما دیدید که این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: به مسئولان این شرکت تاکید کرده بودیم که اگر پول مربوط به فصل چهاردهم را پرداخت نکنند، امکان فعالیت در لیگ پانزدهم را ندارند. ما حتی با شرکت جدیدی هم برای تبلیغات سازمان لیگ صحبت کرده بودیم اما مشکل‌مان حل شد.

رئیس سازمان لیگ عنوان کرد: از پولی که وصول کردیم قرار است به باشگاه‌ها هم مبلغی را پرداخت کنیم تا آنها هم بدهی‌های خود را پرداخت کنند. مثلا باشگاه ذوب‌آهن نزدیک به 2 میلیارد بدهی دارد که حالا با این پول ممکن است بخش اعظمی از آن پرداخت شود. باید تاکید کنم که این پول به صورت یک چک به دست ما رسیده و احتمالا تا روز شنبه یا یکشنبه به باشگاه‌ها داده خواهد شد.

تاج درباره اینکه آیا امکان دارد در هفته اول لیگ برتر اجازه بازی به تیم‌های بدهکار داده نشود، گفت: باید در این خصوص با کمیته انضباطی صحبت کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی ضمن بیان این مسئله که پس از تسویه حساب با این شرکت بیشترین مبلغ توسط سازمان لیگ برای فوتبال گرفته شده است، عنوان کرد: به نظر من نمره سازمان لیگ در این مورد عالی بود. برای وصول این پول کمی تاخیر صورت گرفت که باعث شد برخی‌ها دلواپس شوند اما خوشبختانه دیگر مشکلی وجود ندارد.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای افزایش کیفیت لیگ پانزدهم نسبت به لیگ چهاردهم دارد، اظهار داشت: به نظر من لیگ چهاردهم به خوبی برگزار شد چون در آن شاهد جوانگرایی و پویایی لیگ بودیم. در تلاش هستیم تا لیگ پانزدهم را نسبت به لیگ چهاردهم بهتر برگزار کنیم تا هم شاهد جوانگرایی، هم تعداد گل‌های بیشتر و هم تعداد گل‌های کمتر باشیم.

تاج ادامه داد: در برنامه‌ریزی خود برای لیگ پانزدهم برنامه‌های کی‌روش و تیم امید پیش‌بینی شده است، از همین‌جا اعلام می‌کنم که به هیچ عنوان نمی‌توانیم در هیچ کدام از بازی‌ها به غیر از موارد خاص تاخیر بیندازیم چون باید مسابقات را در تاریخ مقرر به پایان برسانیم.

وی درباره نحوه برخورد با متخلفان فوتبالی گفت: به نظر من باید با متخلفان برخورد محکمی صورت بگیرد و در این شرایط برخورد قضایی بهتر از برخورد رسانه‌ای است چون در این صورت قاضی می‌تواند به متخلفان تفهیم اتهام کند و بعد از آن حکم را صادر کند.

رئیس سازمان لیگ ضمن بیان این مسئله که احتمال این وجود دارد که امروز شاهد کاهش قیمت بلیت در ورزشگاه آزادی باشیم، در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای راحتی هواداران در ورزشگاه در ذهن دارد، خاطرنشان کرد: مگر در ورزشگاه آزادی چه کار می‌شود کرد؟ با توجه به دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا و تا زمانی که طبقه دوم ورزشگاه‌آزادی سیمانی است، اجازه استفاده در مسابقات آسیایی را نداریم اما تا 2-3 سال آینده می‌توانیم در بازی‌های لیگ از طبقه دوم ورزشگاه آزادی استفاده کنیم. در نظر داریم قیمت بلیت را کاهش دهیم تا هواداران بتوانند به راحتی به ورزشگاه آزادی بیایند.

تاج درباره اینکه چرا جوایز برترین‌های فوتبال ایران به دست آنها نرسیده است، گفت: جایزه برترین‌ها همان‌هایی بود که به منتخبین دادیم و چیز دیگری مدنظر ما نیست.

وی در پایان در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات جام حذفی در فصل جدید گفت: تیم‌های لیگ یکی می‌توانند با توجه به آیین‌نامه جدید از مسابقات جام حذفی انصراف بدهند و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها