کد خبر : 1255840 | 07 مرداد 1394 ساعت 16:53 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

حذف نعمتی و صعود اشرفی به یک هشتم

در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در بخش ریکرو، اشرافی راهی یک هشتم نهایی شد و هر سه بانوی کشورمان نیز از صعود باز ماندند.

حذف نعمتی و صعود اشرفی به یک هشتم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در دانمارک، کمانداران کشورمان در بخش‌های ریکرو و کامپوند به رقابت با حریفان خود پرداختند.

امروز (چهارشنبه) مرحله حذفی مسابقات انفرادی زنان و مردان در بخش ریکرو از یک چهل و هشتم تا یک بیست و چهارم آغاز شد که در پایان مسابقات ریکرو مردان صادق اشرفی که با 632 امتیاز راهی مرحله حذفی شده بود، ابتدا 6 بر 4 حریفی از اسپانیا را شکست داد. سپس 7 بر 3 برابر نماینده هنگ کنگ به برتری دست یافت و به جمع 16 نفر پایان صعود کرد. وی در مرحله یک هشتم نهایی فردا باید با حریفی از امریکا دیدار کند.

همچنین در این بخش ابراهیم رنجبر نیز که با 629 امتیازراهی مرحله حذفی شده بود ابتدا 10 بر 9 نماینده ژاپن را شکست داد اما در مرحله بعد با نتیجه 10 بر 9 برابر کانادا مغلوب شد و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز ماند. تیم ریکرو مردان نیز پیش از این از صعود به مرحله حذفی باز مانده بود.

در بخش ریکرو زنان زهرا نعمتی نیز که با 615 امتیاز وارد مرحله حذفی شده بود در نخستین دیدار خود 7 بر 3 برابر نماینده روسیه شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

شیوا خرمشاهی نیز 6 بر صفر برابر نماینده سوئد شکست خورد و ملیکا عبدالکریمی 7 بر 3 برابر مکزیک متوقف شد تا 3 بانوان کشورمان از دربخش ریکرو از دور رقابت ها کنار بروند.

تیم ریکرو بانوان پیش از این نیز از صعود به مرحله حذفی باز مانده بودند.

دیدگاه‌ها