کد خبر : 1255853 | 07 مرداد 1394 ساعت 17:28 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با رادیو کوپه

رئیس سابق بارسا: مدیریت پرز در رئال،صفراست

خوان گاسپارت که در اولین مقطع مدیریت فلورنتینو پرز بر باشگاه رئال مادرید، ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت، شیوه مدیریتی او را زیر سوال برد.

رئیس سابق بارسا: مدیریت پرز در رئال،صفراست
به گزارش "ورزش سه"، پرز در اولین سال ریاستش بر رئال مادرید، لوئیس فیگو را از بارسلونا به خدمت گرفت. انتقالی که حواشی آن هنوز هم تمام نشده است. در دوران ریاست پرز، رئال مادرید با جذب ستارگان بزرگ، لقب کهکشانی را به خود احتصاص داد.

گاسپارت که یکی از بدترین روسای تاریخ بارسلونا به حساب می آید، ناکامیش در بارسلونا را از برخی جهات متوجه فلورنتینو پرز می داند. او به کوپه گفت:" من رابطه خوبی با پرز دارم و برای او احترام زیادی قائل هستم. او را از سه منظر می توان قضاوت کرد : به عنوان یک انسان، به عنوان یک تاجر و به عنوان یک مدیر ورزشی.

پرز انسان و یک تاجر خوب و موفق است و من برای این دو وجهه او، ارزش و احترام زیادی قائلم و همواره او را تحسین می کنم اما او را هرگز یک مدیر ورزشی موفق نمی دانم. از نظر من مدیریت او صفر است؛ دقیقا به همان بدی عدد صفر.

او با جذب لوئیس فیگو ، به وجهه من به عنوان رئیس بارسلونا لطمات فراوانی زد. در واقع این سیاست مدیریتی پرز، شخصیت من را زیر سوال برد و به بارسا ضربات جبران ناپذیری در کوتاه مدت زد. شیوه های مدیریتی او را هرگز نمی پسندم."

دیدگاه‌ها