کد خبر : 1255863 | 07 مرداد 1394 ساعت 17:48 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

یوسفی: می‌خواهم به پرسپولیس گل بزنم

محسن یوسفی بازیکن پدیده مشهد که سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارد، عنوان کرد در دیدار مقابل این تیم آمار گل هایش را بالا می‌ برد.

یوسفی: می‌خواهم به پرسپولیس گل بزنم
یوسفی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من تا به حال دو گل به پرسپولیس زده ام ولی امیدوارم که در دیدار اول لیگ مقابل این تیم بتوانم در درجه اول نتیجه بگیریم و پس از آن من هم بتوانم برای تیمم گل بزنم.

او ادامه داد: پدیده به نسبت فصل گذشته تغییر و تحولات زیادی در کادرفنی و بازیکنان داشته و فکر می‌ کنم به شخصیت خوبی هم دست پیدا کرده، البته بازی اول سختی های خودش را دارد و ما شناختی از پرسپولیس نداریم ولی امیدوارم هر 3 امتیاز این دیدار را بگیریم. چون در ادامه راه این امتیازات به کار ما می‌ آید.

وی افزود: متاسفانه من به دلیل مشکلات مالیاتی نتوانستم پدیده را در اردوی ترکیه همراهی کنم و شنیده ام که اردوی پرباری بوده تیم ما برای آغاز رقابت های لیگ آماده هستیم برای ما فرقی نمی‌ کرد که در دیدار اول مقابل چه تیمی بازی کنیم. هر چند اگر 3 امتیاز بازی را کسب کنید شرایط فرق می‌ کند!

یوسفی در مورد مدعیان لیگ گفت: با وجود اینکه در لیگ پانزدهم تیم های خوب زیاد داریم ولی من فکر می‌ کنم سپاهان و تراکتورسازی مدعیان اول قهرمانی در این فصل باشند ضمن اینکه نفت هم از پتانسیل خوبی برخوردار است.

دیدگاه‌ها