کد خبر : 1255869 | 07 مرداد 1394 ساعت 17:47 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

یک بازیکن هم از لیگ برتر نگرفتیم

ویسی: با 15 میلیون بازیکن گرفتیم

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی به این نکته اشاره کرد که حتی یک بازیکن لیگ برتری جذب نکرده است.

ویسی: با 15 میلیون بازیکن گرفتیم
به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان در مورد شرایط تیمش و آغاز لیگ برتر پاسخگوی خبرنگاران بود:

یک بازیکن هم از لیگ برتر نگرفتیم
در بازی‌های اول لیگ گرفتن امتیاز بسیار سخت است و این مسابقات دارای اهمیت زیادی است، ما فردا با تیم قدرتمند سپاهان بازی داریم اما برای گرفتن امتیاز و بازی زیبا به اصفهان آمده ایم. با توجه به اینکه تیم ما تیمی جوان و قدرتمند است می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و امیدوارم برنده بازی باشیم.در نقل و انتقالات پیش از مسابقات ما توانستیم از افراد جوان و بومی استفاده کنیم که این از اهداف باشگاه بود و حتی یک بازیکن هم از لیگ برتر جذب نکردیم. میانگین سنی بازیکنان ما زیر 24 سال است و به نظر من در نقل و انتقالات موفق عمل کردیم.

باید تلاش کنیم حداقل سقوط نکنیم
ما نمی‌توانیم آینده را پیش بینی کنیم، شاید خیلی از تیم‌ها در فصول گذشته برای قهرمانی بسته شده بودند اما اینگونه نشد. تیم ما در فصول گذشته نتایج ضعیفی کسب کرد اما امسال کمی شرایط فرق می‌کند و من تجربه زیادی دارم و باشگاه و بازیکنان هم از تجربه بالایی برخوردار هستند، امیدوارم مانند سال‌های قبل دچار بدشانسی نشویم و بتوانیم در بالای جدول رقابت کنیم. باید تلاش کنیم که حداقل امسال سقوط نکنیم.

باشگاه می خواست مربی ثابت بماند
یک سری اصول در باشگاهها هست که طبق آن اصول پیش می‌رویم و باشگاه ما اصول و فلسفه‌اش این بود که مربی تیم ثابت بماند و تغییر نکند. حتی اگر کس دیگری هم به جای من بود مطمئناً مسئولان باشگاه او را عوض نمی‌کردند.

با 15 میلیون بازیکن گرفتیم
ما می‌توانستیم بازیکنانی با مبلغ بالا جذب کنیم اما بازیکن خارجی ما حدود 450 میلیون و بقیه بازیکنان زیر این مبلغ قرارداد بسته‌اند. حتی بازیکن 19 ساله جذب کردیم که با 15 میلیون قرارداد وارد تیم شد. من فکر می‌کنم در موضوع جذب بازیکن و قرارداد موفق عمل کرده‌ایم.

غیر حرفه ای ها علیه ما شعار می دادند
مردم هر شهری دوست دارند تیم فوتبالی در لیگ برتر داشته باشند و شهرهایی که تیم دارند دوست ندارند آن تیم را از دست بدهند، کسانی هم که برای ما شعارهای ضد فوتبالی می‌دادند و حاشیه ایجاد می‌کردند آدم‌های غیر حرفه‌ای هستند اما ما برای هواداران واقعی خود تلاش می‌کنیم و امیدواریم دلشان شاد شود.

دیدگاه‌ها