کد خبر : 1255872 | 07 مرداد 1394 ساعت 17:22 | 117.9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از اولین تمرین تا صبح نخوابیدم

دایی: بهترین و اقتصادی‌ترین یارگیری را داشتیم

نشست مطبوعاتی علی دایی سرمربی صبای قم با حضور پرتعداد خبرنگاران بومی برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" ، دایی در ابتدای صحبت هایش از خبرنگاران خواست به او و تیمش کمک کنند تا نتایج خوبی برای صبا رقم بخورد . او با این جمله به سئوالات حاضرین پاسخ داد، درحالیکه قبل از شروع تاکید شد زمان این نشست 10 دقیقه خواهد بود :

از بازیکنان تیم متشکرم

همانطور که میدانید تیم ما خیلی دیر جمع شد و دو سه بازیکن چهار پنج جلسه تمرین کردند . متاسفانه صبا بازیکنان اصلی فصل قبل را از دست داد اما ما سعی کردیم این موضوع را جبران کنیم و به نظر من بهترین یارگیری را داشتیم . از همه آنها تشکر می کنم چون دریافتی هایشان قابل مقایسه با پارسال شان نبود . بازیکنان قبلی صبا هم همین طور ، همه با ما راه آمدند . ما زمان کافی نداشتیم و از نظر گروهی و بدنی مشکل داریم اما حتما برای برد به زمین خواهیم رفت و دنبال آن نیستیم که دنبال بهانه باشیم . بازی فردا برای ما خیلی مهم است .

تماشاگران پشت ما باشند

خیلی به وجود تماشاگران احتیاج داریم و بدون آنها نمی توانیم کاری کنیم . تیم های شهرستانی که در این سالها نتیجه گرفته اند به دلیل حضور تماشاگران شان بوده است . تراکتور و ملوان را ببینید که مردم پشت تیم هستند و ان شاء الله با کمک مردم قم با برد آغاز می کنیم .

می توانستیم مدعی باشیم

اگر یک ماه زودتر شروع می کردیم حتی می شد از قهرمانی حرف بزنیم اما الان کار خیلی متفاوت است .

چرا در تهران تمرین می کنیم ؟

به جز دو بازیکن جوان بقیه بازیکن های ما ساکن تهران و کرج اند و تمرین های ما به همین دلیل در تهران است . از روز اول هدفگذاری ما همین بود اما حتما یک روز در قم تمرین می کنیم و آن روز هم تمرین را باز می گذاریم تا مردم تمرین را ببینند .

بعد از اولین تمرین تا صبح نخوابیدم

روز اولی که آمدم سر تمرین تا پنج صبح از فکر و خیال نخوابیدم اما به مرور و با آمدن بازیکنان بزرگ امیدوار شدم و حالا مطمئنم در لیگ حرفهای زیادی خواهیم داشت . البته بازهم می گویم با کمک مردم قم نیاز داریم . شرایط نقل و انتقالات را ببینید و قضاوت کنید که ما چقدر خوب یار گرفته ایم .

دنبال سن و این حرفها نباشید

در مورد بازیکن جوان هم باید بگویم که بازیکن جوان خاصی در بازار نبود که ما بخواهیم جذبش کنیم . به نظر من بازیکنان امسال بهترین سال ورزشی شان را پشت سر خواهند گذاشت . آنها خیلی خوب تمرین می کنند و ازشان متشکرم . به نظر من این موضوع سن آن قدر ها هم که فکر می کنید مهم نیست . مثلا ما زمانی نداشتیم که بخواهیم تیم های پایه را ببینیم اما یکی از اهداف مان رسیدگی به تیم های پایه است و این که نیازهایمان را از خودمان تامین کنیم .

شرایط را ببینید

اگر دوست دارید صبا موفق باشد به ما کمک کنید و دنبال مسائل حاشیه ای نباشید و البته شرایط را هم ببینید . اگر مالک جدید نبود صبا به شهر دیگری می رفت . همه کمک کنید تا نتایج خوب بگیریم و مردم را خوشحال کنیم .

استقلال اهواز مرموز است

از استقلال اهواز شناخت چندانی ندارم و تنها یک بازی دوستانه آنها را دیده ایم . آنها تازه به لیگ آمده اند و شناخته شده نیستند . ان شاء الله که بازی فردا را به سود خودمان تمام کنیم .

دیدگاه‌ها