کد خبر : 1255905 | 07 مرداد 1394 ساعت 22:13 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

هوودس:دوست دارم به یگ لیگ خارجی بروم

با اینکه کاپیتان شالکه پیشنهادات متعددی از تیم‌های مختلف دریافت کرده بود و گرچه مایل بود شانسش را در لیگ دیگری هم امتحان کند، درنهایت تصمیم گرفت در گلزن‌کرشن بماند.

هوودس:دوست دارم به یگ لیگ خارجی بروم
به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه مدت‌ها شایعات زیادی درمورد ارائه پیشنهادات وسوسه‌انگیز باشگاه‌های بسیاری به بندیکت هوودس منتشر می‌شد، این بازیکن ترجیح داد بعد از آمدن آندره برایتن‌رایتر به جای روبرتو دی‌متئو یکبار دیگر شانس خودش را در شالکه امتحان کند.
با این حال او به "بیلد اشپورت" گفت:" تضمینی وجود ندارد که تا ابد اینجا بمانم. دوست دارم یک وظیفه جدید را تجربه کنم، یک زبان جدید یاد بگیرم و در یک تیم جدید توانایی‌هایم را در معرض نمایش بگذارم. رفتن به یک تیم خارجی خیلی وسوسه‌کننده است.
اما اگر بعد از اتمام فصل 15-2014 که واقعا پر فراز و نشیب و پرتنش و ناامیدکننده بود از تیم جدا می‌شدم، این شائبه به وجود می‌آمد که کاپیتان اعتبارش را از شالکه گرفته اما در این شرایط می‌خواهد تیمش را قال بگذارد. من می‌خواستم به هر قیمتی از بوجود آمدن این تصور جلوگیری کنم."
او با اشاره به فضای جدیدی که مربی جدید ایجاد کرده افزود:" من با برایتن‌رایتر صحبت‌های خوبی داشتم و قرار است در آینده به پست مدافع میانی منتقل شوم. این خواسته خودم بود و آن را با وی درمیان گذاشتم. فصل قبل دیدیم که خیلی تکنیک‌ها جوابگو نبود، برای همین اکنون مقررات جدیدی در حال اعمال شدن در تیم است. می‌خواهیم باز هم با شالکه همه را به شوق بیاوریم."

دیدگاه‌ها