کد خبر : 1255936 | 08 مرداد 1394 ساعت 08:39 | 23.5K بازدید | 3 دیدگاه

دایی هیچ حرفی به من نزد

صادقی: عده‌ای دنبال ضرر زدن به من هستند

مدافع صبای قم شایعات اخیر پیرامون لغو مصاحبه‌ای که وعده‌اش را داده بود و دایی با او مخالفت کرده است را تکذیب کرد.

صادقی: عده‌ای دنبال ضرر زدن به من هستند
به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی در خصوص انتخاب صبای قم از بین پیشنهاداتش گفت: چندین سال است به قم می‌آیم و همه می‌دانند یکی از علاقه‌های شخصی من رفتن به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران است. حضور بر سر مزار سیدجواد ذاکر هم که جای خود دارد. علاقه شخصی‌ام است که به قم بیایم و امسال نیز این افتخار نصیبم شد بازیکن صبای قم باشم.


او با اشاره وضعیت تیمشان در آستانه آغاز لیگ برتر اظهار کرد: صبا امسال تیم خوبی جمع کرد و بزرگی هم مثل آقای دایی که آقای گل جهان و پرافتخارترین بازیکن ایران است و امیدوارم در مربیگری‌ام افتخاراتش بیشتر شود، هدایت این تیم را برعهده دارد.


مدافع صبای قم اضافه کرد: ما آمده‌ایم به صبا کمک کنیم. تیم ما خوب است اما وقت کمی برای آماده سازی تیم داشتیم که با این وجود امیدوارم یکی، دو هفته اول لیگ امتیازات لازم را جمع کنیم تا در ادامه مسابقات به آمادگی و هماهنگی کامل برسیم.


صادقی ادامه داد: هنوز نمی‌توان راجع به نتیجه تیم، جایگاه در جدول و قهرمانی حرف زد ولی ما بازیکنان تمام تلاشمان را برای دفاع از اسم و رسم باشگاه، مربی و خودمان انجام دهیم.


"گفته شده بود قصد دارید در مصاحبه‌ای بعضی حقایق را بازگو کنید که علی دایی مانع از کار شده و تاکید داشته در این مقطع زمانی مصاحبه نکنید" صادقی در این خصوص گفت: من اصلا با آقای دایی راجع به این موضوع صحبتی نکردم. می‌توانید این را از خود ایشان سوال کنید. علی آقا هیچ حرفی به من نزد و اصلا در این زمینه‌ها ورود پیدا نمی‌کند. متاسفانه وقتی به این شکل از تیم بزرگی مثل استقلال جدا می‌شوم یک سری اطراف مطبوعات که منفعتی از من نمی‌بردند دنبال ضرر زدن به من هستند.

دیدگاه‌ها