کد خبر : 1255938 | 08 مرداد 1394 ساعت 08:47 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

١١ بازیکن از این جمع

در جست و جوی ترکیب اصلی ملوان

ملوان امسال یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر محسوب می شود .

در جست و جوی ترکیب اصلی ملوان
به گزارش "ورزش سه" ،حضور امیر قلعه نوعی که یکی از پرافتخارترین مربیان لیگ برتر محسوب می شود امید زیادی را برای انزلیچی ها ایجاد کرده که پس از سالها بتوانند به یک رتبه قابل قبول در لیگ برتر دست یابند. از دروازه تا نوک حمله این تیم پر از بازیکنانی که می توانند در لخظه نتایج را تغغیر دهند.

سرگئی پاشنکو
پس از دو سال دوری از ملوان بالاخره از اتفاقات به گونه ای رقم خورد تا این دروازه با مولداویای دوباره به این تیم بازگردد. به یاد ماندنی ترین خاطره ملوانان از او به بازی این تیم در برابر داماش بر میگردد.او در میانه فصل دوازدهم به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد.

حسین ماهینی
حسین ماهینی یکی ملی پوشان اسبق فوتبال کشور است و جزء بازیکنان سربازی این تیم محسوب میشود که به واسطه مشکلات پیش آمده برای کارت معافیت سربازی یک فصل از میادین دور بود اما در این فصل می تواند یکی از مهرهای قلعه نوعی در دفاع این تیم باشد.

حسین کنعانی زادگان
کنعانی زادگان به واسطه حضور در ملوان و بازی های درخشانی که فصل گذشته در این تیم انجام داد توانست به تیم ملی راه یابد تا خیال ملوانان را از داشتن یک دفاع وسط شش دانگ جمع کند.
عزت الله پورقاز: مدافع ملوانی ها بعد از حضور در اردوی تیم ملی با اعتماد به نفس بیشتر کار خود را دنبال می کند .

پژمان نوری
در این فصل با ترافیکی که در خط میانی ملوان وجود دارد احتمال اینکه از پ‍مان نوری در سمت چپ خط دفاعی استفاده شود بسیار زیاد است. نوری در زمانی که در استقلال بازی میکرد در این پست بازی های زیادی را برای ملوان انجام داد.

شهاب کرمی
بازی های درخشان او در فولاد یکی از دلایل قهرمانی این تیم در دو فصل پیش دانست. کرمی جزء بازیکنانی است که به عنوان سرباز این فصل به ملوان آمده است و با توجه به پستی که در آن بازی میکند رقابت تنگاتنگی را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد.

عزیز معبودی
یکی از بازیکنان که بدون شک یکی از مهره های کلیدی ملوان است عزیز معبودی خواهد بود. او در چندین فصلی که برای ملوان بازی کرده غالبا در ترکیب این تیم قرار داشته و در کنارهای زمین جزء بازیکنان همیشگی حاضر در میدان است.

محمد آبشک
سال گذشته از لحاظ حاشیه ها برای او سال خوبی نبود اما او در زمین نشان داد که می تواند یکی از بازیکنان تاثیرگذار ملوان باشد. آبشک جزء بازیکنانی بود که در سال هایی که قلعه نوعی در استقلال مربیگری میکرد جزء مهرهایی بود که قلعه نوعی به دنبال او بود. با ترافیکی که در خط میانی ملوان با وجود زارع و یوسف زاده و نوری وجود دارد باید دید بودن او در ملوان چه سرانجامی برای او خواهد داشت.

مازیار زارع
بازیکن با تعصب این تیم که در خط میانی این تیم چند سالی است جایگاه همیشگی در میانه میدان در این تیم دارد. قرار گرفتن او در درون دروازه ملوان در بازی برابر پرسپولیس و مهار ضربه پنالتی در فصل پیش یکی از نقاط عطف بازی او بود که اگر آن آن پنالتی مهار نشده بود و امتیاز آن به حساب ملوان واریز نشده بود باید ملوانان را در لیگ پایین تر می دیدیم.


آرش افشین
بازیکن سابق فولاد که به دلیل مشکل سربازی مدتی دور از میادین بود ارش افشین است که یکی از امیدهای امیر قلعه نوعی برای گلزنی در این تیم است. افشین قبل از پیش آمدن مشکلات کارت های پایان از باشگاههای فرانسه پیشنهاد هایی داشت.

فرزاد حاتمی
شاگرد قبلی امیر قلعه نوعی که رابطه خوبی در سالیان گذشته با او نداشت امسال باید در این تیم با آرش افشین رقابت تنگاتنگی را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ملوان داشته باشد. سال گذشته او در ملوان توانست بازگشت دوباره ای را داشته باشد.

جلال رافخایی
آقای گل سالهای گذشته ملوان با وجود آرش افشین و فرزاد حاتمی کار سختی را در پیش دارد. مصدومیتی که چند مدت است گریبان او را گرفته بدجوری در چند مدت اخیر او را از میادین دور کرده است. اما او یکی از محبوب ترین ها و کلیدی هاست .

دیدگاه‌ها