کد خبر : 1255943 | 08 مرداد 1394 ساعت 08:57 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

11 بازیکن ثابت استقلال‌خوزستان

استقلال‌خوزستان با ترکیبی جدید شامل بازیکنان کم نام و نشان و جوان تر از سال قبل وارد رقابت های لیگ‌برتر شده است.

11 بازیکن ثابت استقلال‌خوزستان
به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی بعد از تجربه تلخ سال گذشته و سقوط به دور پلی آف در سال جدید بیشترین تغییر را در جمع بازیکنان اصلی داده و امیدوار است با تیم جوانش روزهای خوش صبا را تکرار کند.

11 بازیکن اصلی استقلال‌خوزستان در فصل جدید شامل نفرات زیر خواهد بود:

دروازه‌بان

فرناندو خسوس: از این گلر برزیلی اطلاعات خاصی موجود نیست. او که جانشین پرویز کریمی می‌ شود، از همان هفته اول زیرفشار خواهد بود. استقلال‌خوزستان سال گذشته یکی از بدترین خط های دفاعی لیگ را داشت و ویسی به همین دلیل دوباره روی به استفاده از گلر برزیلی آورده است.

مدافعان

میثم دورقی: دورقی دفاع راست تیم عبدالله ویسی و یکی از معدود بازیکنان بازمانده از فصل گذشته است.

محمد طیبی: طیبی که در پست دفاع وسط به میدان می‌ رود، با وجود پیشنهادهای تیم های دیگر در استقلال‌خوزستان باقی ماند تا کمربند دفاعی تیم ویسی را محکم کند.

موسی کولیبالی: این بازیکن اهل مالی تنها بازمانده 3 بازیکن خارجی فصل گذشته این تیم است. بازیکنی که با قامت بلند و بازی خشن مورد علاقه ویسی قرار گرفته است.

پیمان شیرزادی: شیرزادی دفاع چپ استقلالی هاست که از مس رفسنجان به اهواز منتقل شده. باید در انتظار نمایش این بازیکن ماند.

هافبک‎ها

علی اصغر آشوری: این بازیکن که فصل گذشته در فولادنوین بازی می‌ کرد، هافبک دفاعی جدید تیم ویسی خواهد بود.

فرشاد سالاروند: سالاروند هم یک هافبک دفاعی نسبتا قوی است که او هم از مس رفسنجان به اهواز آمده. او در تمام بازی های فصل پیش تیمش به میدان رفته است.

حسن بیت سعید: بیت سعید یکی از بهترین بازیکنان فولادنوین در فصل گذشته بود که پس از عدم درخواست دراگان اسکوچیچ به استقلال‌خوزستان پیوست.

رحیم زهیوی: این بازیکن تکنیکی پس از درخشش در رقابت های سال گذشته مورد توجه ویسی قرار گرفت. او بعد از روح الله عرب تکنیکی ترین بازیکن تیم نفت در این سال ها بوده است.

روح الله سیف‌اللهی: خشن ترین بازیکن فصل گذشته لیگ یک سال دیگر با پیراهن استقلال‌خوزستان ادامه خواهد داد. سیف‌اللهی بازیکن ممتازی است اما در دریافت کارت های زرد بسیار بی احتیاط بوده است. او امسال با تعهد در این تیم ماندگار شد.

مهاجم

حکیم نصاری: نصاری پس از بازی در تیم هایی مثل سایپا و نفت‌مسجدسلیمان به استقلال‌خوزستان آمده تا فصل خوبی در اهواز داشته باشد. او سابقه بازی در تیم فولادخوزستان را نیز دارد.

دیدگاه‌ها