کد خبر : 1255944 | 08 مرداد 1394 ساعت 08:59 | 25.2K بازدید | 4 دیدگاه

11بازیکن ثابت نفت‌تهران

کار سخت ؛ حدس ترکیب نهایی نفت

نفت‌تهران در نگاه اول پرستاره ترین تیم لیگ به نظر می‌ رسد.

کار سخت ؛ حدس ترکیب نهایی نفت
به گزارش "ورزش سه"، نفتی ها پس از تقویت مفصل در فصل نقل و انتقالات حالا کار سختی برای انتخاب 11 بازیکن برای حضور در زمین دارند.

دروازه‌بان

علیرضا بیرانوند: بهترین دروازه بان سال فوتبال از نگاه سازمان لیگ، فردا کار سختی را برابر تراکتورسازی در پیش دارد. او که در فصل نقل و انتقالات تا آستانه پیوستن به تراکتورسازی پیش رفته بود، حالا باید نشان بدهد که ارزش قرارگرفتن در کانون توجهات را داشته است.

مدافعان

مهدی شیری: مورچه اتمی علیرضا منصوریان این فصل هم این شانس را دارد که در ترکیب ثابت نفت‌تهران در پست دفاع راست بازی کند. با استفاده از سرعت بالای این بازیکن نفتی ها قدرت تهاجمی خود را از خط دفاع آغاز خواهند کرد.

کارلوس سانتوس: اگر بگوییم کارلوس سانتوس بهترین دفاع لیگ در فصل گذشته بوده، اغراق نکرده ایم. نفتی ها از اشتباه ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد با این بازیکن نهایت استفاده را کردند و یکی از بهترین خارجی های لیگ‌برتر را به تیم خود آوردند.

سیدجلال حسینی: گرانترین بازیکن نفت تهران و البته یکی از با ثبات ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر امسال در کمال تعجب با نفت تهران قرارداد بست. او در کنار کارلوس سانتوس تلاش می کنند که عنوان بهترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص بدهد

وحید حمدی‌نژاد‌: کاپیتان دوم نفت‌تهران می‌ تواند این فصل دفاع چپ این تیم را بیمه کند. حمدی‌نژاد‌ در نفوذها قابلیت مهدی شیری را ندارد اما در کارهای دفاعی یک مدافع مطمئن محسوب می‌ شود.

هافبک‎ها

ایمان مبعلی: ایمان مبعلی به احتمال فراوان این فصل در کنار علی عزت کرامت زوج هافبک دفاعی نفت‌تهران را تشکیل می‌ دهد تا بازی سازی زردپوشان از عقب زمین آغاز شود.

علیرضا عزتی: کاپیتان نفت‌تهران فصل گذشته بی تردید یکی از ارکان موفقیت تیمش بود. او حالا تلاش می‌ کند تا با عملکرد موفقیت آمیزش در لیگ پانزدهم همچنان در ترکیب ثابت یکی از مدعیان جدی قهرمانی قرار بگیرد.

وحید امیری: امیری با عملکرد درخشان خود در جام‌ملت‌ها‌ و البته بازی های دوستانه تیم‌ملی بی تردید یکی از با ارزش ترین بازیکنان لیگ‌برتر خواهد بود. او این فصل با حضور مهدی مومنی و پیام صادقیان فرصت بهتری برای درخشش در بازی های لیگ خواهد داشت. احتمالا منصوریان از او در پست هافبک چپ بازی خواهد گرفت.

مهدی مومنی: با سرعت بالا و تکنیک قابل قبولش کار هر حریفی را برای مهارش سخت می‌ کند. مومنی بعد از یک سال درخشان در استقلال‌خوزستان این فرصت را دارد که در پست هافبک راست در نفت‌تهران یکی از بهترین های لیگ شود.

پیام صادقیان: صادقیان بعد از یک فصل کابوس وار در پرسپولیس، تلاش می‌ کند دوباره روزهای درخشان خود را در فوتبال جستجو کند. او احتمالا این فصل در پست پشت مهاجم بازی کند هرچند که اصلا بعید نیست منصوریان او را مهاجم نوک بگذارد و ایمان مبعلی در پست هافبک بازی ساز به او توپ برساند.


مهاجم

آلویز نونگ:

با توجه به خط هافبک قدرتمندی که نفت‌تهران دارد، نانگ احتمالا تک مهاجم این تیم خواهد بود. او که در نیم فصل دوم فصل گذشته با فولاد قرارداد امضا کرده بود، این فصل در نفت‌تهران می‌ تواند به عملکرد موفق خود در گلزنی ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها