کد خبر : 1255946 | 08 مرداد 1394 ساعت 09:02 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

11 بازیکن اصلی راه آهن را بشناسید

زرد های سخت کوش لیگ برتر

در فاصله فقط چند روز مانده به لیگ برتر تکلیف راه اهن مشخص شد و این تیم هنوز برای جذب بازیکن جای خالی دارد.

زرد های سخت کوش لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن بازیکنانش را برای بازی اول آماده کرده اما با توجه به وقت کمی که این تیم داشته هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند. هفت بازیکم از فصل قبل راه اهن در ترکیب راه آهن حضور دارند و 4 بازیکن هم از شاگردان قدیمی سرمربی این تیم هستند.

یازده بازیکن احتمالی راه آهن در این بازی به شرح زیر است:

دروازه بان:

ایگور ننزیچ:این دروازه بان اهل اسلوونی دومین سال حضورش در راه آهن را تجربه می کند. او امسال با دو دروازه بان از امیدها رقابت دارد و عملکردش در تمرینات و بازی های دوستانه باعث شد میثاق معمارزاده قراردادش را با راه آهن ثبت نکند.

مدافعان:

ابراهیم کریمی:(مدافع وسط)مدافع باتجربه راه آهن در قلب خط دفاعی قرار خواهد گرفت. او در بازی های فصل گذشته حضوری مستمر داشت و کاظمی در این فصل هم به او اعتماد کرد .

حمید رضا دیوسالار:(مدافع وسط)بازیکن فصل گذشته پیکان که شاگرد کاظمی بوده در این فصل پیراهن راه اهن را برتن می کند و در بازی با فولاد در کنار ابراهیم کریمی به میدان می رود.

میلاد محمدی:(دفاع چپ)این بازیکن سال گذشته ملی پوش شد و برای این فصل هم انگیزه زیادی دارد. او در پست دفاع چپ به میدان می رود و با توجه به اینکه ملی پوش شده می خواهد بازی های بهتری از خود ارائه دهد.

مهدی جعفرپور:(دفاع راست)این مدافع فصل گذشته در نیم فصل دوم روزهای خوبی نداشت و امسال هم ابتدا با پدیده توافق کرد اما بعد از تغییر سرمربی این تیم از راه آهن سر در آورد. او در سپاهان شاگرد فرهاد کاظمی بوده و امسال در پست دفاع چپ بازی می کند.

هافبک ها:

سیامک کوهنورد:(هافبک دفاعی)این بازیکن فصل گذشته در میانه میدان راه آهن حضور داشت اما بازی های خوبی انجام نداد. اما با توجه به تجربه بالایش کادر فنی صلاح دانست در این تیم بماند و برابر فولاد هم از نفرات فیکس است.

بهادر عبدی(هافبک نفوذی)کاپیتان راه اهن از بهترین های این تیم در فصل گذشته بود که با وجود پیشنهادیش ترجیح داد در راه آهن بماند و در بازی با فولاد هم مهاجمان راه اهن را تغذیه می کند.

احمد مهدی زاده(بال راست):این بازیکن در ملوان با اسکوچیچ کار می کرد و در پیکان هم شاگرد کاظمی بود. او بعد از سقوط پیکان به لیگ یک به راه آهن پیوست و دوباره شاگرد کاظمی شد.

حسین کریمی:(بال چپ)این بازیکن شیرازی در زمانی که پیکان با فرهاد کاظمی به لیگ صعود کرد از مهره های اصلی این تیم بود که برابر فجرسپاسی بازی درخشانی برابر سرمربی سابق خود محمد یاوری انجام داد. او فصل گذشته زیاد در پیکان بازی نکرد اما امیدوار است امسال دوباره با کاظمی به روزهای اوجش برگردد.

مهاجمان:

مهرداد محمدی:(مهاجم)برادر دوقلوی میلاد در تمرینات آماده ظاهر شده تا در خط حمله هم خوش بدرخشد. این مهاجم جوان از امیدهای گلزنی در این فصل محسوب می شود.

امین منوچهری(مهاجم)به قول فرهاد کاظمی این مهاجم در بازی های پایانی فصل گذشته از بهترین ها بوده و یک تنه در خط حمله خوب کار کرد. این مهاجم با توجه به سرو سامان گرفتن راه آهن می خواهد با روحیه بهتری گلزنی هایش را آغاز کند.



*حضور دو برادر دوقلو در ترکیب راه آهن از نکات جالب است.

*4 بازیکن که قبلا شاگرد کاظمی بودند در ترکیب یازده نفره این تیم حضور دارند.

دیدگاه‌ها