کد خبر : 1255947 | 08 مرداد 1394 ساعت 09:04 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

آماده برای سال دوم لیگ

یازده بازیکن اصلی پدیده چه کسانی هستند؟

تیم پدیده مشهد با تلفیقی از جوان ها و بازیکنان با تجربه قصد دارد تا در دومین فصل حضورش در لیگ برتری نمایش بهتری داشته باشد و نیم نگاهی به بالای جدول داشته باشد. اضافه شدن چند بازیکن با تجربه به خط میانی پدیده نشان می دهد که مهاجری برای خط هافبکش در این فصل برنامه های ویژه ای دارد.

یازده بازیکن اصلی پدیده چه کسانی هستند؟
به گزارش "ورزش سه"، تیم پدیدهئبه نسبت فصل گذشته با تغییر در کادر فنی و بازیکنان روبرو شده است و حالا در دومین فصل حضورش در لیگ برتر دنبال جایگاه تک رقمی در جدول لیگ است. نگاهی می اندازیم به ترکیب احتمالی این تیم در اولین بازی خود در لیگ برتر:

دروازه بان

مجتبی روشنگر: روشنگر از اولین روز حضور پدیده در رقابتهای لیگ برتر در کنار این تیم است و او در این فصل دومین سال حضورش در این تیم را سپری می کند.

مدافعان

ایگور پراهیچ: پراهیچ تنها بازیکن خارجی پدیده است. او فصل گذشته در آخرین نقطه دفاع مطمئن نشان داده و در این فصل نیز با وجود تغییر کادر فنی او همچنان در پدیده ماندنی شد.

محمود خمیسی: خمیسی در نیم فصل دوم لیگ گذشته به ترکیب سیاه جامگان در لیگ یک پیوست و همراه این تیم به لیگ برتر صعود کرد. او تجربه بازی لیگ برتری در گسترش فولاد را دارد.

رضا ناصحی: رضا ناصحی دومین فصل حضور در پدیده را تجربه می کند. او در گذشته با پیراهن تیمهای سپاهان و سایپا هم به میدان رفته است. ناصحی اصالتا اهل خراسان است و سابقه بازی در ابومسلم را نیز دارد.

معین عباسی: عباسی فصل گذشته نیز با پیراهن پدیده به میدان رفته است

هافبک ها

کریم احمدی : احمدی تجربه حضور به همراه شیرین فراز در لیگ برتر را دارد و اولین فصل حضورش در تیم پدیده را تجربه می کند.

حسن جعفری : جعفری اولین سال حضورش در پدیده را تجربه می کند و فصل گذشته در ملوان 2600 دقیقه برای تیمش بازی کرده است

محسن یوسفی : محسن یوسفی که فصل گذشته در ملوان با دو گل و 5 پاس گل یکی از تاثیرگذار ترین مهره های تیمش بود. در این فصل اولین تجربه حضور در ترکیب پدیده را دارد.

حسین بادامکی: بادامکی شاید نامدارترین بازیکن پدیده در این فصل باشد او 6 سال سابقه حضور در پرسپولیس را دارد و یکسال و نیم گذشته در لیگ برتر، یک نیم فصل در ترکیب پدیده به میدان رفته است و پس از آن مجددا با حضور در تیم صبای قم لیگ برتری شد.

مهاجمان

مهدی خیری: او سال دوم حضورش در پدیده را تجربه می کند. او سابقه حضور در تیمهای لیگ برتری، سایپا، صبای قم و ابومسلم را دارد

یونس شاکری : شاکری آقای گل ابومسلم در لیگ یک بود که از آنجا به تیم پرسپولیس با هدایت دایی رفت ولی بعد از یک نیم فصل از این تیم جدا شد و به پدیده مشهد پیوست.

دیدگاه‌ها