کد خبر : 1255951 | 08 مرداد 1394 ساعت 09:24 | 27.5K بازدید | 1 دیدگاه

جنوب کم هزینه و پرستاره

یازده فولادی لیگ ١٥ را بشناسید

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد با حرکت آرام در فصل نقل و انتقالات قصد دراد حریفان را غافلگیر کند .

یازده فولادی لیگ ١٥ را بشناسید
به گزارش "ورزش سه"، فولاد با وجود آنکه وارد بازار مکاره نقل و انتقالات نشد ،تیم خوبی برای فصل آینده دارد . بیایید 11 بازیکن اصلی فولاد را با هم مرور کنیم :

دروازه بان :

علیرضا سلیمی : دروازه بان 30 ساله فولاد در فصل گذشته در زمره موفق ترین خطوط دفاعی قرارداشت و به تیم ملی هم دعوت شد . او امسال هم شماره یک فولاد است .

مدافعان :

یوسف وکیا : این مدافع جوان یکی از بهترین های فصل پیش فولاد بود و امسال هم با همان توان درخشش را ادامه خواهد داد .

لئوناردو مساریچ : بازیکن مورد علاقه دراگان اسکوچیچ در خط دفاع تیم باقی مانده و فرمانده این خط است . این دفاع کم حاشیه باید مراقب کارتهایی که می گیرد باشد .

بهمن کاملی : بهمن کاملی و محمدرضا خانزاده برای حضور در پست دفاع وسط نامزدهای اصلی اند . خانزاده فعلا محروم است و مدافع تبریزی زوج مساریچ خواهند بود .

امید خالدی : مدافع راست و چپ فولاد که پارسال فصل خوبی نداشت در تمرینات و بازی های تدارکاتی خوب کار کرده تا در ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرمزپوشان باشد .

هافبکها :

مهدی بدرلو : اگر دراگان او را به إیمانی تازه نفس ترجیح بدهد ، این برد بزرگی برای اوست . هافبک دفاعی فولاد که امسال باید نفوذناپذیرتر از فصل گذشته باشد .

ماتیاس چاگو :ستاره فصل پیش فولاد بازهم در پست بازیساز به کار خود ادامه خواهد داد . او که یکی از گرانترین های فولاد محسوب می شود ارزش هر دلار پرداختی را داشته است .

اسماعیل شریفات : بال راست و شماره 10 اسکوچیچ در این فصل هم جزو آس های این تیم قرمزپوش خواهد بود . اسی مسی محبوب هواداران نیز هست امسال باید مسئولیت پذیر تر باشد .

ساسان انصاری : انصاری که زیرنظر اسکوچیچ فصل خوبی داشت امسال هم باید خوب کار کند تا در ترکیب بماند ، رقابت در پست او بسیار بالاست .

مهاجمان :

حسین ابراهیمی : بی شک میتواند با توانایی هایی که در بازیهایی تدارکاتی از خود نشان داد برای فولادیها نوید بخش یک بازیکن درخشان مانند بختیار و سروش رفیعی باشد.

مهدی دغاغله : مهاجم هدف و جایگزین الویس نانگ است . او به دنبال تکرار فصل عالی اش با اسکوچیچ در ملوان است .

ذخیره ها :

حسین مالکی : دیگر خوزستانی تیم فولاد که با سرعتی ستودنی و قدرت حمل توپ عالی امید به پدیده شدن او مانند بهنام جهان تیغ بسیار زیاد است.

اکبر ایمانی :جوانی پر استعداد در خط هافبک دفاعی و در دفاع مرکزی با شوتهایی ویرانگر میتواند در کنار مهدی بدرلو و ماتیاس چاگو کمک حال اسکوچیچ باشد.

مهرداد جماعتی و امیر حسین فشنگچی : کاپیتان فولاد به اتفاق فشنگچی ، چپ های تیم فولاد خواهند بود . جماعتی مصدوم است و به هفته های اول نخواهد رسید تا احتمالا فشنگچی یا خالدی در این پست به میدان بروند.

هادی حبیبی : جوان خوزستانی نوید بخش ایمان مبعلی دیگر است با بازی منطقی و پاس هایی دقیق میتواند خاطرات مهندس فوتبال ایران را زنده نگه دارد.

سینا مرید : از دیگر استعدادهای فولاد میباشد که هواداران انتظار دارند جایی بختیار را امسال پر کند
علی سینا ربانی :جوانی بی حاشیه که اسکوچیچ علاقه خاصی به او دارد او هم از استعدادهای فولاد خوزستان میباشد.

بهمن جهانتیغ: بازیکن کم حرف و متعصب که اخرین گل فولاد را در بازیهایی اسیایی به ثمر رساند او هم از استعدادهایی فولاد میباشد.

دیدگاه‌ها