کد خبر : 1255954 | 08 مرداد 1394 ساعت 09:30 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی ستارگان لیگ آمریکا مقابل تاتنهام

تیم ستارگان لیگ آمریکا شب گذشته به مصاف تاتنهام رفت که در نهایت موفق شد با گل‌های دیوید ویا و کاکا، 2-1 این تیم را شکست دهد.

پیروزی ستارگان لیگ آمریکا مقابل تاتنهام
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم شب گذشته در ورزشگاه اسپورتینگ گودز پارک شهر کولورادو آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند. بازی در نیمه ی اول بسیار جذاب پیش رفت و 3 گل داشت ولی در نیمه دوم با انجام تعویض های متعدد، روند آن کند شد و از تب و تاب افتاد.

در دقیقه 20، ضربه ی کرنر دیوید ویا با برخورد به دست ناصر چادلی، یک پنالتی برای ستارگان آمریکا به ارمغان آورد و کاکا، موفق شد آن را به گل تبدیل کند و تیمش را 1-0 پیش بیندازد. طولی نکشید که دیوید ویا نیز موفق شد روی ریباند ضربه ی کاکا، گل دوم را هم به ثمر برساند و اختلاف را به دو گل برساند.

پس از این گل، فشار حملات تاتنهام افزایش پیدا کرد تا اینکه هری کین موفق شد در دقیقه 37، دروازه ستارگان آمریکا را باز کرده و اختلاف را به حد اقل برساند، با این حال، تلاش شاگردان پوچتینو تا پایان نیمه اول نتیجه ای دربر نداشت.

در ادامه، تاتنهام نتوانست در نیمه ی دوم هم از موقعیت‌هایش استفاده کند، هر چند که تعویض ستاره ها در بین دو نیمه نیز باعث افت بازی تا دقایق پایانی اش شد.

دیدگاه‌ها