کد خبر : 1255960 | 08 مرداد 1394 ساعت 10:24 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب پر تغییر صبای لیگ 15 را ببینید

دایی امیدوار به درخشش این 11 بازیکن

دایی 6 خرید لیگ برتری داشت که بتواند از تمام آنها در ترکیبش استفاده کند اما در این بین محرومیت امیرحسین صادقی باعث عدم همراهی تیمش در هفته اول می‌شود.

دایی امیدوار به درخشش این 11 بازیکن
به گزارش "ورزش سه"، تغییرات زیادی در صبای امسال و فصل گذشته شاهد خواهیم بود. جدایی 6 تن از بازیکنان اصلی و احتمالا نیمکت نشین شدن یکی، دو بازیکن صبای لیگ چهاردهم موجب خواهد شد تقریبا 70 درصد خریدهای دایی در ترکیبش قرار گیرند.



صبا احتمالا لیگ را با این 11 نفر آغاز کند. ترکیبی که امیرحسین صادقی به دلیل محرومیت در آن حضور ندارد:



حامد لک

او اولین خرید دایی در نقل و انتقالات بود و باید او را دروازه‌بان صبا در بازی امروز دانست. گلر فصل گذشته تراکتورسازی که دوران خوبی در این تیم سپری نکرد امیدوار است بعد از دو سال که دوباره به صبا بازگشته و پیراهن شماره یک را بر تن کرده است باز هم در این تیم بدرخشد و خود را جزء نفرات تیم ملی ببیند. البته او ابتدا باید دل هواداران صبا که در روزهای آخر حضورش در این تیم با آنها به مشکل خورده بود را به دست بیاورد تا حمایت آنها را در طول لیگ همراهش داشته باشد.



مسعود حق‌جو

حضور علی دایی در صبای قم باعث شد او که قصد جدایی از این تیم را داشت تصمیم خود را تغییر دهد و قراردادش را تمدید کند. مدافعی که زمان یحیی گل‌محمدی به صبا آمد و بعد از نیم فصل دوم در همان سال خود را به ترکیب تیمش تحمیل کرد و توانست بعد از آن یکی از مدافعان حاضر در ترکیب صبا باشد.



فیلیپه خوزه ماچادو

خیلی‌ها معقتدند یکی از بازیکنان خوب خارجی خواهد بود که تاکنون به ایران آمده است. مدافعی که سابقه بازی در تیم‌های اینترناسیونال و فلومیننزه برزیل را در کارنامه دارد و چپ پاست. این بازیکن 31 ساله تنها خرید خارجی صبا بود و می‌تواند امروز مقابل استقلال اهواز به تیمش کمک کند.



هاشم بیک‌زاده

با اینکه در لیست استقلال قرار داشت اما تیمی را انتخاب کرد که در آن بتواند با آرامش بازی کند و مجددا جای ثابتش را در تیم ملی به دست آورد اما او شاید یک مشکل در صبا داشته باشد و اینکه شاید پست او در استقلال تهران که مدافع چپ بود به مدافع راست تغییر پیدا کند و نتواند عملکردی می‌خواهد را به نمایش بگذارد. بیک‌زاده یکی از آخرین خریدهای صبا بود که تنها چهار جلسه با تیمش تمرین کرده است ولی با این وجود انتظار می‌رود در ترکیب بازی امروز صبا حضور داشته باشد.



محمدامین آرام‌طبع

دفاع چپی که نمایش خوبش در تمرینات باعث شد دایی بیک‌زاده را به سمت راست ببرد و او را مثل دو فصل اخیر در ترکیب تیمش قرار دهد.



قاسم دهنوی

دو گل و بهترین علمکرد سال گذشته و البته درگیری در آخر بازی با یک بازیکن؛ همه مقابل صبای قم در بازی برگشت سال گذشته در فولاد شهر برای هافبک دفاعی 34 ساله ذوب‌آهن رقم خورد که حالا به این تیم آمده است. او یکی از خریدهای خوب صبا محسوب می‌شود و جایگزین بازیکنان زیادی که در پست او از صبا جدا شدند خواهد بود.



رضا حقیقی

بازیکن مورد علاقه علی دایی در پرسپولیس که همراه خود به صبا آورده است. او ابتدا به تمرینات سیاه جامگان رفت و بعد با ملوان به توافق رسید اما سر از صبای قم درآورد تا کنار دهنوی توپ پخش کن‌های تیم دایی باشند. حقیقی نیز از آن دست بازیکنانی محسوب می‌شود که امیدوار است با درخشش در صبا باز هم نامش را بین نفرات دعوت شده از سوی کی‌روش ببیند.



ابوالفضل ابراهیمی

او هم یکی از بازمانده‌های گل‌محمدی برای صباست که می‌خواهد چهارمین سال حضورش در این تیم را تجربه کند. کاپیتان قمی‌ها که تقریبا در تمام بازی‌های سه فصل اخیر تیمش به کار گرفته شده است احتمالا امروز در میانه زمین و پشت سر مهاجمان صبا بازی خواهد کرد. ابراهیمی هم قصد جدایی از صبا را پایان لیگ چهاردهم داشت اما بهبود اوضاع تیمش باعث ماندن او شد.



جلال‌الدین علی‌محمدی

عملکرد خوب او در سال گذشته موجب شد مرفاوی و تارتار او را بهترین بازیکن تیمشان بدانند. علی‌محمدی که فصل گذشته مهاجم کاذب صبا بود رفته رفته با کمبود بازیکن در تیمش به تک مهاجم صبا تبدیل شد و با بازی‌هایی که در تیم قم انجام داد با پیشنهادات قابل توجهی از جمله نفت تهران مواجه گردید اما عدم صدور رضایت‌نامه از سوی مسئولان باشگاه صبا باعث شد او یک سال دیگر برای قمی‌ها بازی کند.



محمد قاضی

می‌خواهد در تیم آقای گل جهان آقای گل لیگ شود. او آمده تا مشکل گلزنی و خلاء مهاجم در صبا که فصل گذشته آنها را با مشکل مواجه کرده بود برطرف کند. قاضی 24 بازی برای استقلال تهران و فولاد در سال اخیر انجام داد و هفت گل زد اما می‌خواهد در صبا عملکرد بهتری داشته باشد و بدرخشد.



محمد اوسانی

نیم فصل لیگ چهاردهم به صبا آمد تا جایگزین مارکو آیوبل و احمد حسن‌زاده‌ای که دیگر در صبا حضور نداشتند شود اما او نتوانست انتظارات تارتار را برآورده کند و در چهار بازی که در ترکیب اصلی قرار گرفت و هشت دیداری که بعنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد موفق نشد یکی از دو گلی که برای استقلال اهواز در نیم فصل اول به ثمر رسانده بزند ولی حالا او توانسته نظر دایی را در تمرینات به خود جلب کند و احتمال اینکه به همراه قاضی در خط حمله صبا قرار گیرد زیاد است.

دیدگاه‌ها