کد خبر : 1255989 | 08 مرداد 1394 ساعت 12:17 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

١١ نارنجی پوش اصلی فصل ٩٤ -٩٥

نارنجی پوشان کرج که با رتبه هفتمی لیگ چهاردهم را به پایان رساندند با توجه به خرید هایی که در فصل نقل و انتقالات انجام دادند که البته میانگین سنی تیم خود را بالا بردند! به دنبال قرار گرفتن نامشان در بین مدعی های لیگ پانزدهم هستند.

١١ نارنجی پوش اصلی فصل ٩٤ -٩٥
به گزارش "ورزش سه"، نارنجی پوشان کرج که اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده اند و چند بازیکن با نام و نشان نیز به تیم خود اضافه کرده اند دچار تغییراتی در ترکیب خود نسبت به سال گذشته هستند.

دروازه بان:
 حامد فلاح زاده که ساز جدایی را کوک کرده بود در سایپا ماندنی شد این گلر که در چند بازی اول فصل گذشته در ترکیب ثابت قرار داشت جای خود را در چند بازی به اخباری جوان داد اما با جدایی این بازیکن از جمع نارنجی پوشان امسال خودش در چارچوب دروازه می ایستد.

مدافعان:
به غیر از وحید اسماعیل بیگی که دفاع راست سایپا به حساب می رود پست تخصصی سایر مدافعان این تیم مثل حامد شیری،سجاد مشکل پور،مجید ایوبی و‌ وحید محمد زاده دفاع میانی است و این بازیکنان بسته به نظر مجید جلالی باید در نقاط مختلف خط دفاع جای بگیرند لازم به ذکر است هر 4 دفاع وسط نام برده شده بازیکنان فیکس مجید جلالی در فصل گذشته بودند البته مصدومیت مشکل پور این بازیکن را چند هفته ای از ترکیب ثابت دور کزد و محمد زاده نیز از نیم فصل دوم به جمع نارنجی پوشان اضافه شد.

هافبک ها:
جواد نکونام(هافبک دفاعی): کاپیتان سابق تیم ملی شاخص ترین بازیکن امسال سایپا محسوب می شود ، او در حضور مجددش در لیگ ایران تصمیم گرفت برای سایپا به میدان برود،به غیر از غیبت امروز نکونام در دیدار با گسترش فولاد به دلیل صادر نشدن آی تی سی اش نکونام در دیگر بازی ها قرار است در وسط زمین میدان داری کند.

ابراهیم صادقی(هافبک دفاعی): نارنجی وفادار که پانزدهمین سال حضورش در سایپا را تجربه می کند امسال به همراه نکونام وسط میدان زا بیمه می کند.

روزبه شاه علیدوست: این بازیکن هم از با تجربه های سایپا محسوب می شود و محصول این تیم به شمار می آید،بازیکن فیکس فصل گذشته این تیم امروز جای نکونام را پر می کند.

مهدی ترابی: ملی پوش سایپایی ها احتمالا به مانند سال گذاست قرار است پشت فوروارد ها به میدان برود این بازیکن جوان که سهمیه زیر 23 سال نیز محسوب می شود از جوان های مورد علاقه جلالی است البته سایپا در پست او بازیکنی دیگر به نام علی قلی زاده نیز خریداری کرده.

مهاجمان:
غلامرضا رضایی: بازیکن فیکس فصل گذشته نفت تهران که عضو موثری در موفقیت تیمش داشت امسال آمده تا به سایپایی ها کمک کند او از بازیکنان با تجربه این تیم محسوب می شود.

رضا نوروزی: مهاجمی که روز های خوبی را در پرسپولیس سپری نکرد به سایپا آمده تا دوباره احیا شود و به دوران اوجش برگردد.

میلاد میداوودی: از آن جمله بازیکنانی است که پارسال با به ثمر رساندن گل های حساس و دادن پاس گل هایی به موفقیت سایپا خیلی کمک کرد میداوودی اگر سرحال باشد می تواند در کنار نوروزی و رضایی موتور گلزنی اش را دوباره روشن کند.

علی زینالی: مصدومیت این بازیکن را پارسال در خیلی از بازی ها از سایپا دور کرد اما پس از اتمام مصدومیتش جلالی دوباره به او اطمینان کرد با توجه به ترافیک خط حمله باید دید زینالی قرار است امسال در کدام پست به میدان برود.

دیدگاه‌ها