کد خبر : 1256005 | 08 مرداد 1394 ساعت 13:28 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم

مهاجری: برابر پرسپولیس با انگیزه‌ایم

سرمربی پدیده خراسان می گوید هدف تیمش قرار گرفتن در نیمه بالای جدول رقابت های لیگ برتر است.

مهاجری: برابر پرسپولیس با انگیزه‌ایم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رضا مهاجری سرمربی پدیده مشهد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس از هفته نخست رقابت های لیگ برتر گفت: خوشحالم که در شروع در جایی بازی می کنیم که مورد توجه رسانه هاست. زمانی که قرعه کشی اعلام شد، خیلی ها تصور کردند که بازی با پرسپولیس برای ما سخت باشد. البته نگاه بازیکنان به این دیدار خاص است و همین مسئله باعث شد تا در تمرینات جدی تر باشند و انگیزه بیشتری داشته باشند. خدا را شکر شرایط خوبی داریم و امیدواریم با ارائه فوتبال خوب به نتیجه مورد نظر برسیم.

وی درپاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه هدف گذاری تیمش در فصل پیش رو چیست، عنوان کرد: تثبیت شرایط تیمی پدیده در دستور کار ماست. وقتی به این تیم آمدیم بحث این بود که تیم به ثبات برسد. شرایط هیچ تیمی هم در شروع فصل هم به گونه ای نیست که بگوییم آمده ایم که سقوط نکنیم و همه به سهمیه و موفقیت فکر می کنند. با این حال هدف ما این است که در نیمه بالای جدول باشیم.

سرمربی پدیده مشهد در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به رفتن مرزبان و آمدن او، بازیکنانی که در زمان مربی قبلی این تیم جذب شده اند به کار او می آیند یا نه گفت: خوشبختانه بازیکنانی که مرزبان جذب کرده بود نیاز تیم بودند. البته خودمان هم بازیکنانی اضافه کردیم تا نقاط ضعف مان پوشش داده شود. البته جا خالی هایی داریم که می توانیم با جذب بازیکن آنها را پر کنیم.

وی اضافه کرد: ما زمان لازم برای هماهنگی نداشتیم. تیم هم دچار تغییرات نسبتا زیادی شده است و این چیزی است که به آن خیلی اعتقاد ندارم. سعی می‌کنیم کسانی را جذب کنیم که به ثبات تیمی ما کمک کند. تیمی می تواند به موفقیت برسد که کمترین تغییر و تحول را داشته باشد. البته ما خودمان باید بازیکنان را توجیه کنیم که متوجه شوند چه می خواهیم. با این حال ما تلاشمان می کنیم با بیشترین بازدهی به مصاف پرسپولیس برویم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

مهاجری درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: محروم که خدا را شکر نداریم. البته می گفتند نظر زاده محروم است ولی بخشیده شده است. با اینحال دو سه بازیکنمان دچار مصدومیت جزئی هستند که تکلیفشان امروز مشخص می‌شود.

وی در پایان درباره مسائل مالی پدیده و حل آنها گفت: تا الان که من نزدیک به یک ماه است در پدیده هستم باشگاه به تعهداتش عمل کرده است. آن مبلغی که مد نظر بوده تامین شده است. من به این باور رسیده ام که امسال پدیده دچار مشکل مالی نخواهد شد.


دیدگاه‌ها